Inlägg från: bohusbebis |Visa alla inlägg
  • bohusbebis

Phil & Ted syskonvagn del 17

Jag hade tidigare kontakt med pramworld i england för att ev köpa nån reservdel till min vagn som kom därifrån och kollade då även om det gick att köpa just en Shop n´drop i samma veva. Nu blev det inte så att jag köpte delarna därifrån utan lokalt, så jag brydde mig inte om väskan heller. MEN nu till saken, även om de inte får sälja Phil&Teds till Sverige så gick det då bra med reservdelar OCH denna väska eftersom den inte säljs i Sverige. Det var vad de sa då. Minns dock varken pris eller fraktkostnad, men om ni är några stycken som vill ha den så varför inte sambeställa?

• bohusbebis
    kalmar brud skrev 2010-07-07 08:22:06 följande:
    Jag har också hittat sånna på Ebay men jag kan inte logga in längre för jag har glömt mitt lösen och kommer inte ihåg svaret på min fråga... Har du Ebay? Så kanske du skulle kunna hjälpa mig att handla den?
    Jag har, funderar åxå lite på en sån, nu när det ändå kommit på tal (a woman can not have to many bags). Måste ut på jobb på förmiddan, kan vi kanske mailas/pm:as under eftermiddan?
  • bohusbebis
    bohusbebis skrev 2010-07-07 08:31:48 följande:
    Jag har, funderar åxå lite på en sån, nu när det ändå kommit på tal (a woman can not have to many bags). Måste ut på jobb på förmiddan, kan vi kanske mailas/pm:as under eftermiddan?
    Jag har nu mailat å frågat om vad det skulle kosta. Kollade deras hemsida, ord pris är 14.50 pund.
  • bohusbebis
    bohusbebis skrev 2010-07-07 08:39:44 följande:
    Jag har nu mailat å frågat om vad det skulle kosta. Kollade deras hemsida, ord pris är 14.50 pund.

35 pund i frakt!!!! Mer än själva prylen... Nä, det får nog vara för min del då... Detta var från ebay-säljaren www.begeesonline.co.uk 

• bohusbebis

Fast om man kollar på ebay så står det att Köp-nu + frakt till sverige blir: ca 127.94 SKr.
    Det är väl för bra för att vara sant... Vem ska man tro på??? 

• bohusbebis
    Amorficlya skrev 2010-07-07 09:16:57 följande:
    Jag har en shop and drop men köpte min samtidigt som ja köpte vagnen i juli 07 från Oxfordpramcentre. Så det är ett tag sen...
    Är den bra då?
  • bohusbebis
    kalmar brud skrev 2010-07-08 08:49:53 följande:
    Jag har nog hittat den billiga hopn drop nu hos oxfordpramcenter... Dom tar £8.99 = ca 105 kr och sen £3.95 = ca 50 kr

Så ca 155 kr ger man för den. Det måste ju vara billigt?
    Mailade pramworld.co.uk igår och fick till svar att de inte får sälja dessa utanför uk
    Mailade åxå practicalpushchairs.co.uk igår men har ännu inte fått nåt svar där. Återkommer!
    Har du kollat oxfordpramcenter? Jag vill åxå ha!!! Säg till om du får napp, om det du skriver där stämmer så blir det nog inte billigare att samköpa och sen ta svensk frakt åxå.
  • bohusbebis

Jakten på "Shop n´Drop" går vidare: beegesonline kom med ett nytt bud på fraktkostnad (frågade vad frakt av 2 st skulle kosta (jag mailade å tyckte det var knasigt att frakten går på 3ggr mer än varan), kan ju bli mer om man sambeställer fler dock) ca 10 pund + 10:95 pund för själva bag:en på Ebay. Om vi inte får napp på oxfordpramcentre kan ju detta kanske vara nåt?

• bohusbebis
    SMARAGD skrev 2010-07-08 11:00:13 följande:
    DUmt med cola över datorn:P Hoppas den tyckte det smakade bra=) Datorn alltså=)
    Trååkigt att datorn gick sönder!!! Man förbannar sig själv (o andra om dem var orsaken) när man har dryck intill datorn. Min dator fick smaka på rödvin igår... Men den klarade sig fint =) TUR!!

Tack för svar.. Mmm tänkt, borde man inte kunna ordna ngn annan väska o lägga i korgen? Finns vad jag sett för tex på öb, såna typ skoförvaring, med nät (dragkedja runt) . Borde funka? Är det samma grej? Känner mig lite dum, förstår inte grejen riktigt, borde det inte fungera med ngt sån försvaring? Bara sy dit (om d inte redan finns på) ett handtag, för lttare hantering? Eller att man har en tjusig tygkasse, att lägga shopping i, o sen bara lyfta ur?
    Skoförvaring är ju ingen dum idé, men var hittar man det? Får kolla ÖB... Får ju gärna vara bra passform för varukorgen åxå... Har förresten vårt regnskydd i en "gympapåse" som man fick när man sprang Vårruset. Ligger platt å fint i botten på varukorgen.
    Själva vitsen med att lösa grejer i en rejäl väska/fack är ju att smidigt kunna ta ur den. Vi har åkt endel tåg med vår vagn och det är hopplöst att behöva plocka ut småpåsar, filtar etc ur varukorgen (man samlar ju på sig massor i den) när man måste vika ihop den för att få plats i bagageförvaringen... Perfekt åxå när man ska lasta vagnen i bilen etc...
Svar på tråden Phil & Ted syskonvagn del 17