SMARAGD skrev 2010-07-08 11:00:13 följande:
DUmt med cola över datorn:P Hoppas den tyckte det smakade bra=) Datorn alltså=)
Trååkigt att datorn gick sönder!!! Man förbannar sig själv (o andra om dem var orsaken) när man har dryck intill datorn. Min dator fick smaka på rödvin igår... Men den klarade sig fint =) TUR!!
Tack för svar.. Mmm tänkt, borde man inte kunna ordna ngn annan väska o lägga i korgen? Finns vad jag sett för tex på öb, såna typ skoförvaring, med nät (dragkedja runt) . Borde funka? Är det samma grej? Känner mig lite dum, förstår inte grejen riktigt, borde det inte fungera med ngt sån försvaring? Bara sy dit (om d inte redan finns på) ett handtag, för lttare hantering? Eller att man har en tjusig tygkasse, att lägga shopping i, o sen bara lyfta ur?
Skoförvaring är ju ingen dum idé, men var hittar man det? Får kolla ÖB... Får ju gärna vara bra passform för varukorgen åxå... Har förresten vårt regnskydd i en "gympapåse" som man fick när man sprang Vårruset. Ligger platt å fint i botten på varukorgen.
Själva vitsen med att lösa grejer i en rejäl väska/fack är ju att smidigt kunna ta ur den. Vi har åkt endel tåg med vår vagn och det är hopplöst att behöva plocka ut småpåsar, filtar etc ur varukorgen (man samlar ju på sig massor i den) när man måste vika ihop den för att få plats i bagageförvaringen... Perfekt åxå när man ska lasta vagnen i bilen etc...