Inlägg från: bohusbebis |Visa alla inlägg
  • bohusbebis

Phil & Ted syskonvagn del 17

babyfia skrev 2010-05-25 21:09:01 följande:
    Bohusbebis: Jag var inne och kollade dina bilder på förvaringen du har på handtaget. Jag undrar om inte du kan ta en bild när du vikt upp den och har syskonsitsen bak. Hänger den långt ner?!Insåg ikväll att nu när man inte har jacka längre är det väldigt skönt att kunna lägga ifrån sig nycklar, kamera o telefon när man är ute o går .
    Fixar det imorrn! Den går ner lite, men inte så lillasyster slår i huvet när hon sitter där (snart 2 år). Speciellt inte om man inte har tunga flaskor i... Däremot snuddar hon den när man sätter henne i sitsen men det är ju inget stort problem. Det är nån mer som har en sån, minns inte nu vem...
  • bohusbebis

Förresten, nån som beställt från Phil&Teds webshop? Kollade lite på kul för en tid sedan men fick det till att även om man bara beställde en liten skruv så blev frakten 20 €... typ...

• bohusbebis
    Förvaring fr Sunshine Kids, vikt på mitten, fäst med kardborreband upptill liksom...Solskyddet fr SunShine Kids "hopvikt"
    Sunshine Kids, funkar även som enklare skydd över syskonsitsen...Solskyddet fr SunShine Kids som lite skydd över syskonsitsen
    PTback.jpgOch som skydd vid huvudänden när man har huvudsitsen i liggläge, fäst i kanterna med gummistroppar (har en sport v2)
  • bohusbebis

Oj, förlåt nu blev det ju alldeles fel! Dessa bilder skulle ju in i bildtråden. Finns även i mitt galleri...

• bohusbebis

Och förlåt igen, det är ju inte ett solskydd utan förvaring. Måste nog ha en kopp kaffe till... Lite virrig...

• bohusbebis
    Fru Allerdahl skrev 2010-05-26 11:42:37 följande:
    bohusbebis: Nu har jag mätit.. Vol. 1 sitsen fick jag till 51,5 cm & vol. 2 till 54 cm.. Er som undrar vad jag pratar om kan kolla mitt galleri Sen så tog jag kort på skillnaderna mellan sport vol. 1 & vol. 2:s regnskydd.. Bilderna ligger i galleriet..
    Åh tack snälla, detta var ju ett lyxproblem som jag funderade över... Men hur mätte du? Jag tog ett måttband och mätte hela sitsen runtom på utsidan, från fäste till fäste... Och fick då måttet 129 cm, ca... Vad kan det motsvara tro?
  • bohusbebis
    bohusbebis skrev 2010-05-26 13:24:08 följande:
    Åh tack snälla, detta var ju ett lyxproblem som jag funderade över... Men hur mätte du? Jag tog ett måttband och mätte hela sitsen runtom på utsidan, från fäste till fäste... Och fick då måttet 129 cm, ca... Vad kan det motsvara tro?
    Hmm, nu förstår jag nog hur du mätt... Min mäter nog 51,5 på det sättet. Konstigt...
  • bohusbebis
    bohusbebis skrev 2010-05-26 13:47:04 följande:
    Hmm, nu förstår jag nog hur du mätt... Min mäter nog 51,5 på det sättet. Konstigt...
    Två själar, samma tanke. Du behöver inte mäta om. Jag tror jag fattar. Tack för hjälpen!
  • bohusbebis

Mitt ena stänkskydd har pajjat... Måste man köpa två nya tro? Dottern älskar att sitta och pilla på bakhjulen så de behövs verkligen... kanske nån har nåt över? förresten, slänger in den frågan i köp&sälj istället...

Svar på tråden Phil & Ted syskonvagn del 17