happy73 skrev 2010-03-05 11:17:56 följande:
Hej här kommer en nykomling som är sugen på en PT vagn. Jag har kollat lite på blocket och här på fl efter en begagnad vagn men det verkar vara svårt o hitta några. jag vill ju inte betala för mycket. Jag ser att ni lagt ut tre butiker som säljer vagnen men jag undrar är det billigare o beställa utomlands om man ska ha en ny. Hur har ni gjort? köpt ny, beg och vilket ställe har ni köpt ifrån.
Jag hade kontkat med en affär i egnland som man kunde beställa PT från. Men egentligen får de inte sälja till sverige pga någon knäpp konkurrenslag så det skulle nog blivit lite off the record sas, fick inte beställa via deras webshop utan skulle maila en viss person. Sen skulle det inte bli så himla mkt billigare eftersom frakten tillkommer + att man inte har någon garanti (jo man har garanti men får själv bekosta frakten till och från england) så vi beställde från
kopbarnvagn.nu ist. kan man köpa i usa el har någon som kan skicka den till en kan det nog bli billigare, men om man beställer får man ju betala en massa skatt....