• Ia 70

Phil & Ted syskonvagn del 17

kalmar brud skrev 2010-02-04 19:44:16 följande:
    Vad är skillnaden på dom två? Skulle du vilja ta en bild? Jag vet inte hur jag ska göra... Ska jag köpa en till saddle bag eller en lite större skip hop?
    Den röda e bara ett skötunderlägg med fickor för blöjor o tvättlappar, inte mycket annat som får plats.
    Felix-96, Leia-07, Luka-09
  • Ia 70
    ängeln83 skrev 2010-02-04 19:25:36 följande:
    Hallå i tråden.Har nyss blivit ägare av en P&T sport, har velat fram och tillbaka angående syskonvagn då sonen fyller 3 år i mars men insåg till slut att vi behövde en och han storm trivs verkligen i vagnen, lite tajt om plats då lillasyster ligger ner men det blir klart rymligare för honom när hon också sitter upp.Nu till min fråga, vilka sufletter kan man köpa som passar på syskonsitsen där bak? Det är nog det enda jag saknar på vagnen, känns som lillasyster kommer sitta lite utsatt där bak utan suflett.
    Jag köpte en Akta Graco solsuflett till bilstol till Luka 5månader som just börjat att sitta bak. Funkar kanoners. Drog bara runt ett resårband runt knappen som sitter på insidan av sufletten och ner runt nedre stången på Chassit, du vet där syskonsitsen fästs. Sedan runt den stången och upp till knappen igen o knöt. Sitter kanon + att du kan fälla bak sufletten för att kika på bebbe eller när man ex kommer in i butik mm o vill han han/hon ska kunna se ut mer åt sidorna. 198 kr var ingen summa liksom. Finns bild i galleriet.
  • Ia 70
    Katta86 skrev 2010-02-05 23:08:41 följande:
    Du har inte en bild på det? Förstår nog inte riktigt hur du gjort.. Skulle ju vara perfekt att kunna köpa en sådan istället för en cloudy som är betydligt dyrare! =)
    Bilder finns i galleriet, inte de bästa men tror det ger en uppfattning om hur jag gjort.
  • Ia 70
    Katta86 skrev 2010-02-06 15:19:40 följande:
    Tack! Ja det där verkade ju smidigt!
    Ja vi e jättenöjda Hade jag inte denna suflett hade jag inte satt min femmånaders i syskonsitsen bak nu när det e kyligt, blåsigt o ev snöar. Han sitter bra skyddat där o satt hela tiden som vi i dag var nere på stan, somnade till o med. Köper du en sådan suflett så kommer du enkelt att se hur du kan göra. Jag har gjort så här o ngn annan här som jag "lärde mig av" gjorde lite annorlunda men snarlikt. Lycka till
  • Ia 70
    Katjan skrev 2010-02-06 17:43:30 följande:
    Är vibe mkt trögare att köra en sporten. Var inne på babyland i kungenskurva idag och testade båda och viben  var hur tung som helst att svänga med utan barn i ens. De kanske har ett dåligt demo ex där... tycker att jag har hört att det ska vara lika smidiga. Jag har inte testat min vagn än så jag vet inte hur den känns, min gamla vibe var trög men det ska ju vara fixat på de nya vagnarna.
    Vet inte helt säkert men när jag testade på BONTI en sport o en VIBE så "upplevde" jag VIBEN som mer trög o svårmanövrerad. Amorficlya vet nog, inboxa henne för hon har lånat en VIBE under en tid men har en Sport.
  • Ia 70

Någon som vet om Bugaboo´s åkpåse passar på syskonsitsen? (har en Bugaboovagn med o ska ev köpa en åkpåse till den o det skulle ju vara bra om den även passar P&T´n

• Ia 70
    Vattenpussen skrev 2010-02-09 09:53:35 följande:
    Jag måste köpa en suflett nu har jag insett. Hur är det med er som  har sufletter, särksilt ni som har cloudy eller acta graco, att de skyddar mot sol förstår jag. Men hur skyddar de mot "regn och rusk" och blåst?!
    Jag har Akta Graco´s o tycker att Luka sitter skyddad har ju även åkpåsen i sitsen som skyddar honom. Jag är nöjd med funktion o pris
  • Ia 70
    kalmar brud skrev 2010-02-12 13:19:56 följande:
    Måste fråga är det någon som använder sin sport för tre barn???Alltså en bebis, en i syskonsitsen och en på ståbräda
    Väntar du ett barn till eller
  • Ia 70

Kikar in o önskar alla en riktigt mysig alla hjärtans dag {#lang_emotions_heart}{#lang_emotions_heart}{#lang_emotions_heart}{#lang_emotions_heart}{#lang_emotions_heart}{#lang_emotions_heart}{#lang_emotions_heart}

Svar på tråden Phil & Ted syskonvagn del 17