ängeln83 skrev 2010-02-04 19:25:36 följande:
Hallå i tråden.Har nyss blivit ägare av en P&T sport, har velat fram och tillbaka angående syskonvagn då sonen fyller 3 år i mars men insåg till slut att vi behövde en och han storm trivs verkligen i vagnen, lite tajt om plats då lillasyster ligger ner men det blir klart rymligare för honom när hon också sitter
upp.Nu till min fråga, vilka sufletter kan man köpa som passar på syskonsitsen där bak? Det är nog det enda jag saknar på vagnen, känns som lillasyster kommer sitta lite utsatt där bak utan suflett.
Jag köpte en Akta Graco solsuflett till bilstol till Luka 5månader som just börjat att sitta bak. Funkar kanoners. Drog bara runt ett resårband runt knappen som sitter på insidan av sufletten och ner runt nedre stången på Chassit, du vet där syskonsitsen fästs. Sedan runt den stången och upp till knappen igen o knöt. Sitter kanon + att du kan fälla bak sufletten för att kika på bebbe eller när man ex kommer in i butik mm o vill han han/hon ska kunna se ut mer åt sidorna. 198 kr var ingen summa liksom. Finns bild i galleriet.