• Ia 70

Phil & Ted syskonvagn del 17

Ååå så hittade jag hit också...
    I morgon blir det premiärtur med Luka i syskonsitsen bak O med Akta Gracos solskydd då Dock känner jag att jag helst vill ha honom liggandes fortfarande (fem månader i morgon) men dottern 98 cm sitter så mycket bättre med syskonsitsen bak. Så ja kortare turer ska nog gå. e ju som lutningen i babyskyddet egentligen.
    I går sålde jag en av våra andra vagnar. Emmaljunga 360 på Blocket, den gick med en gång Lite sorgset att göra sig av med den men jag har ju Bugaboo Cam + P&T sport och de e  en bra kombo o båda går igenom huvudentrén i fastigheten vilket Emmaljungan knappt gjorde (lite avgörande för att underlätta skilsmässan mellan mig o 360) Glad e jag att det gick till en ursöt blivande familj

"Kamlar" Hur har det gått med din Babytravel? Har du fått den såld eller avvaktar du till våren.

Felix-96, Leia-07, Luka-09
  • Ia 70
    kalmar brud skrev 2010-02-03 08:00:44 följande:
    Är det mig du menar så har jag fått den såld. Den såldes för länge sedan för 3500 kr.
    Ja det var dig jag syftade på. Vad bra att du fick den såld till slut, det gick ju lite treögt till en början vad jag minns Måste ha missat att det var länge sedan bara.
  • Ia 70

Åååå det gick så bra på första turen med Luka (fem månader i dag) i syskonsitsen bak o Leia 2,9 år fram Han satt hur bra som helst i sin Lodger åkpåse så han till o med slumrade till på hemväg fr affären. Syster fram var också jättenöjd då hon ej längre behöver slå huvudet i sufletten

TRUEHannapanna : I dag på hans femmånaders dag satt jag honom bak, med lutningen så blir det som han sitter i Babyskyddet i bilen.

• Ia 70
    lilla hej skrev 2010-02-04 10:30:16 följande:
    Jag vet att det tjatats om det tidigare   Undrar vad ni har för skötväskor till? (ni då som inte har phil o teds)
    Skip Hop Saddlebag (svart) som sitter på sidan av vagnen, kanon tycker jag, rymmer mer än man tror.
  • Ia 70

Nu var den inte kvar (annonsen) verkade skumt dock det ni skrev. Han/hon kanske hoppades på distansförsäljning = att man betalar till konto o sedan skickas vagnen...eller inte skickas...

• Ia 70
    kalmar brud skrev 2010-02-04 19:00:10 följande:
    Hur har ni fäst era saddle bag på sporten? Har nu köpt en men vet inte om jag ska köpa en till eller en vanlig skip hop
    Ramen, sidan av chassit.
  • Ia 70
    kalmar brud skrev 2010-02-04 19:17:14 följande:
    Men det är ju tyg hela vägen? Man kommer ju inte under? Har du någon bild? Vad är skillnad på vanliga skip hop och pronto?
    Näe inte på min?? jag fäster inte på sjäva huvudsitsens ram utan chassits ram nedanför. Kommer ganska nära marken dock så jag e glad att jag valde svart ist. för röd Har ingen bild just nu i alla fall.
  • Ia 70
    kalmar brud skrev 2010-02-04 19:38:53 följande:
    Okej du har en röd väska med bild men den sitter ganska högt upp
    a men det e inte den det e en annan Skip hop.
  • Ia 70

kalmar brud: Så nu e den fotad, sitter med kardborrebanden på själva ramen...
    Skip hop saddlebag på P&T

Svar på tråden Phil & Ted syskonvagn del 17