Inlägg från: kalmar brud |Visa alla inlägg
  • kalmar brud

Phil & Ted syskonvagn del 17

Denna resväska som finns att köpa... Det säljs en på tradera nu men den är till en E3... MEn kan den funkar till min SPORT tro?

• kalmar brud
    bohusbebis skrev 2010-05-10 09:42:23 följande:
    Vi har den som är till Sport men är inte helnöjda med den. Den är MINIMAL och man får på håret in vagnen+syskonsits å måste knöa en hel del. Vi använder istället Urban Jungles där man kan köra in hela vagnen utan problem (maken har en pickup utan kåpa så när Phille ska åka med där får den sovsäck på sig). Den som finns på blocket ser ut att påminna om den sistnämnda, så om den inte drar iväg för mycket i pris skulle jag satsa på den och chansa. Kan säkert säljas vidare annars...
    Vart har ni köpt den till UJ? Vad kan man söka på för att kanske hitta en begagnad?
  • kalmar brud

Jag använder min vagn dagligen till dottern som är 2 år och sonen som är 4 år. Dom åker som kungar i vagnen när man är ute och går länre streckor...

Sonen går ju självklart mycket också men ibland kan han behöva vila benen

• kalmar brud
    bohusbebis skrev 2010-05-12 08:15:18 följande:
    Åhå, blev det snyggt på?
    Har du någon bild på den så du kan länka?
  • kalmar brud

Okej, där ser man ja den ser ju bra ut... Ska du kolla på den idag? Ta gärna en bild om du testar den i affären,...

• kalmar brud
    babyfia skrev 2010-05-12 09:32:32 följande:
    Mikaela som sålde adaptrarna har denna suflett. Jag tyckte det såg jättebra ut. (Såg bilden på blocket ). Hon ska ha lagt in en bild i ngn av bildtrådarna oxå har jag för mig, där hon även visar adaptrarna.
    Jag vill se en bild på den... Men hittar ingen bild med suffletten på
Svar på tråden Phil & Ted syskonvagn del 17