Inlägg från: kalmar brud |Visa alla inlägg
  • kalmar brud

Phil & Ted syskonvagn del 17

Jag har den stora bak och lilla fram... Detta för att den stora både går och åker ibland... Hade jag haft den lilla bak hade jag först få ta ut henne, sen ta ut den stora och sätta lilla där fram...

Så det är smidigast att ha den lilla fram och stora bak

• kalmar brud
    bohusbebis skrev 2010-04-12 10:35:36 följande:
    Måste bara säga att jag tycker Base Bag:en (som eg är till vibe:n) är helt suverän på vår Sport! Alla bra å ha saker som man sällan använder (pump, däcklagningskit, regnskydd, 1:a förband, lås etc), men ändå är bra att ha med ligger fint på plats, när man lyfter in vagnen i bilen etc är det bara att lyfta loss base:n och alla små prylar hänger med! Tack Kalmarbrud !
    Var så god!!!

Den funkade inte för mig när sonen skulle sätta sig där nere. han fastnade med sina fötter
  • kalmar brud

Någon som vet vart man kan hitta Phil and Ted till bra pris utan syskonsits????

Min syster vill ha till sin dotter som är 6 månader men dom har ingen behov av syskonsits

• kalmar brud

Igår var jag glad att jag hade det stora regnskyddet när vi var ute... Det regnade inte men det blåste något fruktansvärt. Båda barnen satt jätte skönt innanför regnskyddet

• kalmar brud
    Una skrev 2010-04-19 13:28:02 följande:
    Nu har vi haft våran sport ett par dagar men bara hunnit provköra den en gång. Men jag måste vara korkad - vilket är "viloläget" på huvudsitsen egentligen? Alltså det som man kan ha när en sitter syskonsitsen baktill? För visst kan man ha viloläge på huvudsitsen då? Är det att bara knäppa upp knäppena då eller, jag förstår inte riktigt, tycker inte det känns tillräckligt stadigt som ryggstöd då. Jag gör säkert fel eller så är vårt ryggstöd inte så pass stadigt som det ska vara men det verkar ju skumt Hur gör ni?
    dra ner dragkedjorna som är inne i huvudsitsen så har du viloläge som funkar när du har en som sitter bak
  • kalmar brud
    Lobro skrev 2010-04-22 18:27:17 följande:
    Nu har jag varit på Clas Ohlssons och köpt den där löparen till dragkedjan som gick sönder! REKOMMENDERAR den varmt! Hur lätt som helst att sätta på och dra upp och vips så var dragkedjan lagad! Att inte alla dragkedjor har sånna!
    vad var det för löpare
  • kalmar brud

Någon som vet vart man kan hitta en billig syskonsits från E3??? Jag är ute efter ramen eftersom den är något längre än sport

• kalmar brud
    SMARAGD skrev 2010-05-02 21:23:46 följande:
    Så, nu har vi beställd vibe! Det var 5-6 v leveranstid dock, så får vänta läääänge :/ Nu önskar jag att alla i tråden håller tummarna för att den går in i hissen:D Borde ha 2 cm tillgodo=)
    Har ni en sån liten hiss?
Svar på tråden Phil & Ted syskonvagn del 17