Inlägg från: LoppanL |Visa alla inlägg
  • LoppanL

Phil & Ted syskonvagn del 17

Lejon Sthlm skrev 2010-07-25 20:53:16 följande:

har en dash som vi idag råka pumpa ena däcket på så att ena slangen exploderade, vart får man snabbast och enklast tag i en ny och  att de fixar det åt en också! Är ensam med barnen hela veckan o helt beroende av syskovagnen så de är lite URAKUT o få det fixat på momangen.. bor i sthlms området, så om någon har ett snabbt tips vore jag så tacksam Glad

har dashen vanliga lufthjul som sporten? Isf är mitt tips en cykelhandlare, de bör ha slang inne och kan sätta dit och pumpa det åt dig.. Jag fixade ny slang till min sport i Täby..
  • LoppanL
    kalmar brud skrev 2010-07-26 11:46:26 följande:
    Ringde på dessa däcken men dom säljs bara i butik www.blocket.se/stockholm/Aldrig_mer_punkterin...

Någon som bor nära åkersberga som kan köpa till mig och skicka??? Jag betalar självklart innan du skickar.
    Jag skulle nog kunna fixa det, du behöver dem på en gång eller hur? Om inte maken behöver bilen kanske jag kan fixa det imorgon..
  • LoppanL
    kalmar brud skrev 2010-07-26 09:02:12 följande:
    Fälgen gick inte på garantin... 495 kr kostar ett komplett däck. Är det både fälg, innerslang och ytter då, eller vad menar dom?
    Det måste det ju vara för det priset. Kollade practical pushchairs som tog £30 för däck och fälg, men exklusive "pinnen" som du fäster däcket med, så det känns ju som att 495 kr borde täcka allt.
  • LoppanL

Odenplans barnvagnar tar ju 99 kr styck för slang och däck också, så nåt mer måste du ju få för 495 kr!

• LoppanL

Det finns ett däck ute på engelska ebay, och säljaren skickar inom EU? Kanske kan höra med henom om det går att göra en snabb affär?

• LoppanL

Hur ändrar man sittläget på dashen?
    Såg på facebook att det är en ny sport på gång, bla med en enklare hopfällningsfunktion, men i kommentarerna var det också någon som trodde att det skulle bli mer som på dashen med att ändra ryggstödet..

• LoppanL
    kalmar brud skrev 2010-07-27 10:06:12 följande:
    fick du bilen idag?
    Japp, är alldeles strax på väg, så återkommer om ett par timmar!
  • LoppanL
    bohusbebis skrev 2010-07-28 15:54:34 följande:

Har du fått din LolloLis?

Ja, jag har fått den, tack så mycket! Ska föra över pengar till dig ikväll. Dottern, som var hos farmor i några dagar, fick akut hemlängtan i tisdags, så jag fick kasta mig iväg dit och har varit där sen dess, utan dator. Nu är jag tillbaks i civilisationen igen!
Svar på tråden Phil & Ted syskonvagn del 17