Inlägg från: LoppanL |Visa alla inlägg
  • LoppanL

Phil & Ted syskonvagn del 17

bohusbebis skrev 2010-06-15 22:48:15 följande:
    Den finns nån universal-flygväska som jag såg ganska nyligen... Såg himla bra ut, vet inte om den passar Phil&Ted dock. Å så tror jag att den var dubbelt så dyr, minst. Minns inte var jag såg den eller vad den hette tyvärr...
    Är det prampack du tänker på? Tror den kostar 1800 kr eller nåt, verkar dock väldigt bra!
    www.prampack.se/index.swf
  • LoppanL

Såg att babyland hade specialpris på pram packen just  nu, 1400 kr. Fortfarande dyr, men man sparar ju några hundralappar om man ändå vill köpa den.

• LoppanL
    Teresia78 skrev 2010-06-18 08:33:46 följande:
    Vet någon om det ingår stänkskärmar till vagnarna man beställer från Pramworld?
    På fotona sitter de på men de säljs ju separat också, känns ju som att de ingår men ville dubbelkolla med er iaf
    Det måste det väl göra. Tror att de inte ingick tidigare, så att de säljs separat är nog för de som saknar, eller som reservdel om nån gått sönder.
  • LoppanL
    MajMamman08 skrev 2010-06-21 21:36:35 följande:
    Någon som har bild på när en 3 åring och en nyfödd åker i en P&T sport?? samt när syskonet är lite,lite större o sitter underst??
    Är rädd att en 3 åring slår i huvudet i suffletten och lixom inte får plats i syskonsitsen på längden??
    ska se om jag kan fota imorgon om jag kommer ihåg, har en 3½-åring och en 7-månaders om det duger? Om inte nån annan redan har foto på det vill säga..
  • LoppanL
    babyfia skrev 2010-06-22 23:02:19 följande:
    Har du fällt ut bågen som döljer sig inne i sufletten? Peta med fingrarna så känner du att du kan kana ut en så blir den spänd o fin
    Oj, det hade jag också missat, tack för tipset!
  • LoppanL
    GRYMT BRA att få reda på att det finns en båge där. Känner mig en anings lost, tur att man kan skylla på amningskoma! 
    Det skyller jag också på!
  • LoppanL

majmamman: det var jag som skulle fotograferat treåringen, men har varit lite seg och sen bortrest över midsommar. har dock bara lyckats få till så att de sitter med syskonsitsen bak. Såg att någon annan fotat en treåring med syskonsitsen fram, är du intresserad även av mina bilder, för då lägger jag in dem?

Vi har en aussies finest som vi har ibland som extra solskydd på huvudsuffletten, tycker den funkar bra. Vi använder dock mest uv-skyddet, helt suveränt till vår lilltjej som inte ska ha nån sol på sig alls.

Babyfia: helt ot, men har tänkt på det varje gång jag går in på din blogg. Säljer du blingokläder eller har du bara shoppat på nåt party? Såg några olika bilder med blingokläder! Sålde själv nämligen för ett år sen, blev därför lite nyfiken!

• LoppanL

majmamman: då ska jag kopiera över bilderna från kameran, försöker fixa det ikväll.

Babyfia: jag slutade sälja blingo för att jag hade svårt att få till visningar och sålde inte särskilt bra på de visningar jag hade heller, så jag fick aldrig någon lönsamhet i det. Trist, för jag älskar deras kläder, så jag brukar shoppa loss på rean varje säsong.

• LoppanL

majmamman: nu har jag lagt in bilderna i mitt galleri om du vill kika, du kan väl meddela när du tittat, eftersom jag inte brukar ha bilder på barnen här på fl, så de får bara ligga uppe temporärt. Om någon annan vill se så säg till så lägger jag till er i min adressbok.

Svar på tråden Phil & Ted syskonvagn del 17