Phil & Ted syskonvagn del 17
www.prampack.se/index.swf
Såg att babyland hade specialpris på pram packen just nu, 1400 kr. Fortfarande dyr, men man sparar ju några hundralappar om man ändå vill köpa den.
majmamman: det var jag som skulle fotograferat treåringen, men har varit lite seg och sen bortrest över midsommar. har dock bara lyckats få till så att de sitter med syskonsitsen bak. Såg att någon annan fotat en treåring med syskonsitsen fram, är du intresserad även av mina bilder, för då lägger jag in dem?
Vi har en aussies finest som vi har ibland som extra solskydd på huvudsuffletten, tycker den funkar bra. Vi använder dock mest uv-skyddet, helt suveränt till vår lilltjej som inte ska ha nån sol på sig alls.
Babyfia: helt ot, men har tänkt på det varje gång jag går in på din blogg. Säljer du blingokläder eller har du bara shoppat på nåt party? Såg några olika bilder med blingokläder! Sålde själv nämligen för ett år sen, blev därför lite nyfiken!
miamisan: jag inboxar dig kontaktuppgifter till hon som har gjort adaptrarna!
majmamman: då ska jag kopiera över bilderna från kameran, försöker fixa det ikväll.
Babyfia: jag slutade sälja blingo för att jag hade svårt att få till visningar och sålde inte särskilt bra på de visningar jag hade heller, så jag fick aldrig någon lönsamhet i det. Trist, för jag älskar deras kläder, så jag brukar shoppa loss på rean varje säsong.
majmamman: nu har jag lagt in bilderna i mitt galleri om du vill kika, du kan väl meddela när du tittat, eftersom jag inte brukar ha bilder på barnen här på fl, så de får bara ligga uppe temporärt. Om någon annan vill se så säg till så lägger jag till er i min adressbok.