Inlägg från: kalmar brud |Visa alla inlägg
  • kalmar brud

Phil & Ted syskonvagn del 17

Ni som har två minikånken... Hur har ni dom på vagnen??? Är dom så man kan ha dom hängandes på sidan av vagnen. Typ så som man kan ha Saddle bagen?

• kalmar brud
    Ville Mor skrev 2010-03-17 18:11:02 följande:
    Nu finns der bilder på Minikånkar, Gracosufflett och regnskydd i varukorg!
    vart har du öpt påsen till regnskyddet-?
  • kalmar brud
    Ville Mor skrev 2010-03-17 20:08:57 följande:
    Just den jag har är från Gangstar. Är ett tag sen jag köpte den så den finns förmodligen inte kvar. Kika på Tradera annars. Ett hett tips om du söker liknande är att hitta en med elastiskt material så du inte behöver vika regnskyddet så himla perfekt varje gång...
    vad heter dom da?
  • kalmar brud
    passau skrev 2010-03-18 11:19:22 följande:
    vi har en gammal race-suflett till syskonsitsen... går inte att ha den helt utdragen men den täcker jätte bra! och man kan dra den fram och tillbaka! dom sålde ut dom för 99:- så jag chansade
    En bild vill jag se
  • kalmar brud
    Fru Allerdahl skrev 2010-03-18 18:56:08 följande:
    Idag fick jag hem en peanut liggkorg till våran sport. Önskar att den var anpassad så det ska gå ha syskonsitsen bakom på samma gång (som det är på viben). Men så var det inte.. MEN jag har tänkt att på något sätt ska det gå lösa.. Har just nu provat med att sätta dit några spännband & DÅ funkar det ju.. Men lite krångligt när man ska fälla ihop vagnen, men annars vart det stadigt.. Jag & maken klurar vidare! (bild på mitt försök att få det att funka finns i galleriet, orkar inte lägga det i bildtråden, inte nu iaf)
    Såg att ni har fixat till er ram till syskonsitsen... Hur gjorde ni när ni borrade och satte dit nya knappar?
  • kalmar brud
    Fru Allerdahl skrev 2010-03-18 20:45:51 följande:
    Vi mätte & sedan borrade vi bara & sen trycker man bara dit knapparna vad jag minns.. Troor att det är så att dom går trycka dit men inte få bort (om man inte väljer att ha sönder knappen). Eller vänta det var någon pinne man drog som hörde till.. Vet att jag fotade hela "förloppet" hihi så någonstans ska bilder på det finnas.. Inte på denna datorn dock!
    Skulle du vilja se om du hittar dom bilderna... Hade varit kul att se...
Svar på tråden Phil & Ted syskonvagn del 17