Phil & Ted syskonvagn del 17
Jag vet att det tjatats om det tidigare
Jag vet att det tjatats om det tidigare
funderar på en skip hop via messenger men den är ju ganska dyr...
Hur har ni bäddat i liften till nyfödd?
Oj, visste inte heller att man kunde använda liggdel och syskonsits på det viset...
Någon som använder annat myggnät än original, hur funkar det?
Åhh, jag älskar verkligen min sport men har lite bekymmer, lilltösen är 3,5 mån och vägrar ligga i vagnen (i liften men syskonsits ovanpå för storasystern) för då ser hon inget, därför brukar jag ha henne i sjalen men funderar starkt på att skippa liften och sätta syskonsitsen där bak och ser om hon trivs bättre där. Frågan är bara hur ni gjort när den lilla ska sova, har ni låtit han/henne halvsitta där eller vad? För egentligen skulle jag vilja ha den lilla i framsätet eftersom där finns flera variationer i lutning. Men det blir ju baktungt om syrran sitter där bak. Finns det någon ståbräda som passar om man använder vagnen som singelvagn?
Hur har ni bonat i syskonsitsen till er lilla och hur gammal var han/hon när ni bytte??
Många frågor men jag hoppas ni kan hjälpa mig....
Jag kan fixa bild imorgon på flicka som är 2 år och 2 mån och bebis 3,5 mån.
Men den stora är kanske för liten??
Min 2-åring sitter också gärna bak.
Bilbarnstolen sätter jag över bumberbaren så jag har henne mot mig. Drar dessutom ner dragkedjorna så att stolen inte tippar. 2-åringen sitter då gärna där bak
Min lilla som nu är 4,5 månad har suttit i syskonsitsen bak ett bra tag (dock viloläge).