• miranda05

Hjärtebarnen

lägger i favoriter! = )

• miranda05
    Fujji skrev 2010-02-03 17:46:52 följande:
    Hej hej!Jag är ny här. Söndagen den 24/1-10 föddes våran dotter Majken med ett hjärtfel - fallots anomali. Vi blev naturligtvis väldigt oroliga på en gång och särskilt jag har gråtit väldigt mycket sedan vi fick veta. Det är svårt att vara glad, även om det ibland känns som normalt och att det inte är något fel på henne. Min första känsla var att hon kommer försvinna från mig, att hon inte skulle överleva. Nu har jag släppt de tankarna men oron för den kommande operationen kvarstår. Hur har ni andra klarat tiden innan operationen? Har ni tagit kontakt med andra i samma situation som ni träffat?
    Hej!

Tråkigt att höra... När har dom tänkt att operera henne?

Styrke kramar
  • miranda05

Någon som vet hur "kösystemet" fungerar på ronald mcdonalds hem? Har åkt över 40 mil och ska vara här i ca 2,5 veckor och bor nu på hotell i stan... Vill inte de!!!1

Kram

• miranda05

Tack alla för era svar!!!

Nu har vi fått kommit hit till Ronald´s hem. Super skönt för barnen med stora lekytor och nu har vi jätte nära till sjukhuset!!! Missar dock en super frukost men de är de absolut värt {#lang_emotions_smile}.

Är de någon av era barn som gjort en dator röntken, vet inte var de heter. Dom sprutar in kontrastvätska i en slang i armen och så ska dom ligga helt stilla. De jag undrar är om era barn kunnde ligga helt stilla. Gör inte Marwin de så måste dom söva honom och jag vill inte de....

Svar på tråden Hjärtebarnen