Brudarna babblar vidare 8
Oj, såg nu att jag gått in i tredje trimestern enligt FL...känns stort på nåt sätt
Oj, såg nu att jag gått in i tredje trimestern enligt FL...känns stort på nåt sätt
Godmorgon brudar!
Suck och stön, va trött jag är idag...ett trepartssamtal och ett besök inbokat, skulle helst krypa ihop till en boll under skrivbordet Eller nja, allra helst i sängen förstås!
Åsa: hon låter som en härlig unge den där Saga Krya på er från snorandet och hostandet!
Ego: Ja, går in i vecka 28 idag - kan inte fatta det själv faktiskt...mår toppen, fast jag har lite väl lätt till tårarna just nu. Inte så att jag är deppig eller så utan det är bara själva tårkanalerna som verkat fått en knäpp - vad det än handlar om, glatt eller ledsamt, så rinner det snabbt till en liten tår i ögonvrån...ha ha...senast var när tröjan jag målade i hade åkt upp över magen och en liten färgdroppe hamnade mitt på lillspark - då tjöt jag en skvätt bara för att liksom Härliga hormoner! Oh well, sålänge jag är trevlig mot min omgivning så känns det hanterbart
Icka: Tack! Jo, det är nog bra att lyssna på kroppen men att få huvudet att fatta att fysiken inte riktigt hänger med är svårt...hur som så sparade jag taket, vågade inte ställa mig på en stol OCH en hink som jag brukar för att nå saker
Det är så härligt att läsa om dina symptom och tänka på den lille du har därinne
Du är väl inne i v.10 nu va?!
Hannah: Hur är det därhemma, har det lättat upp lite? Tänker på dig!
Susie: Hur går det för dig, känner du dig vid gott mod? Håller tummarna för utslag på ältesterna så att det lilla embryot kan få flytta in
Minnie och Movie och LillaT: Kram kram
crazyh: så hemskt att ni behöver gå igenom detta, det enda jag kan säga är väl att hur det än ligger till så är det bra att undersökningen är gjord och att ni kommer få svar. Tänk på att kroppen är en lustig grej och att det ibland kan finnas åkommor man får dras med men som inte behöver vara så allvarligt som man befarar. K är ung och förhoppningvis så är det ju ingenting men läkarvården har många ess i rockärmen och hur mkt vissa ord än skrämmer (tumör, cancer mm) så är det så många som klarar sig utmärkt. Finns inget ego i ditt inlägg...ens nära och kära ska och får inte bli sjuka, så är det ju bara! Önskar att allt går bra vännen!
oj, vad ni har att kämpa med tjejer - hoppas allt lättar för er snart!
Spillde precis kokhett vatten över lillspark Rött brännmärke över hela magen...förstår ju att bebisen ligger tryggt därinne men lite läskigt va det. Svider som F**N!
Åsa: Godmorgon
Hmm, du ammar fortfarande lr hur är det? *skäms för att jag har noll koll och kanske blandar ihop* Har hört att man kan bli så himla hungrig då, det var det jag tänkte på...
Sätt dig och vila nu medan Saga sover - och du, téet hälls i munnen och inte över annan kroppsdel (tips från coachen )
går nog över om du äter
aldrig har en helg varit så efterlängtad...
icka: ja, fy va jag brände mig - har omkring 10 st brännmärken (storleksmässigt som femtioöringar typ) lite snyggt fördelad över magen och sen ett större på ena handleden Men nu har det slutat göra ont iaf! Började fundera över såna som bränner sig rejält: ni vet tredje gradens...kan nog inte tänka mig en värre smärta.
Hur är det med dig? Illamåendet? Bättre, sämre, samma? Hur känner du annars?
susie: skickar positiv energi åt ditt håll
crazyh: tänker lite extra på dig och K!
Många kramar till alla mina trådvänner - ingen nämnd...ok, några nämnda...men ingen glömd Hoppas ni får en fin helg!