Brudarna babblar vidare 8
crazyh: hoppas ni får vara friska nu! Nu har vi våren och sommaren framför oss, kommer bli toppenbra Kram!
crazyh: hoppas ni får vara friska nu! Nu har vi våren och sommaren framför oss, kommer bli toppenbra Kram!
Halloj brudar!
En fråga...har ju tidigare känt av sammandragningar när jag överansträngt sig, typ att magen blir hård och det känns som lite håll så att jag måste stanna och vila. Idag har jag fått som mensvärkkänningar runt kroppen, alltså både fram (där man har ont när man har mens) och runt i ryggen. Har kommit lite till och från under dagen. Är det förvärkar? Har hört att en del kan ha det i flera veckor...suck och stön Nån erfarenhet i tråden?
God morgon!
Tack Susie och Åsa För mig var det igår em-kväll och sen i natt när jag var uppe på toa precis som du skrev åsa. Nu är det borta. Näe, på G är det lite tidigt för men det känns ändå spännande att kroppen förmodligen börjat förbereda sig eftersom det är en ny grej som jag inte känt förut Så pirrigt det är - glad att jag har er att fråga!
Min kompis är inne på förlossningen nu, åkte in igår på BF-dagen så nu väntar vi spänt på uppdatering
15 maj säger du susie, jag hejar på alla som gissar på strax innan BF Eller iaf inte allt för många dagar efter
Kram på er underbaringar!