Brudarna babblar vidare 8
crazy:
Tack för dina ord!
Har pratat med hennes extramamma l'nge idag, och vi har kommit överens om vissa saker - framförallt att vi vuxna måste hålla ihop, och att det är VI som bestämmer.
Kram
crazy:
Tack för dina ord!
Har pratat med hennes extramamma l'nge idag, och vi har kommit överens om vissa saker - framförallt att vi vuxna måste hålla ihop, och att det är VI som bestämmer.
Kram
Icka:
åååh, förstår att du blev orolig, men skönt att din lilla Näsapa mådde gott!
Kram
Susie:
Tack för dina ord! De senaste veckorna ha varit för jävliga, rent ut sagt... Nu kommer hon hit(?) imorgon för första gången på 4 veckor! Jag och hennes pappa ska få gå på samtal, men man blir ju så frustrerad!!!!
Jag pratade med en tjej på socialkontoret, som ringde mig, och hon rekommenderade oss att fortsätta med vv boendet nu när dottern inte mår bra.
Pappan ville ju naturligtvis höra henne säga det själv, så han ringde henne. Då säger hon tvärtom(!) till honom.....! Jag tror han har missförstått henne, men nu måste jag ringa henne och reda ut det här. Fan!
Har knappt gjort annat än suttit i telefon med olika myndigheter och sociala instanser.....
Domenica:
När var ditt BF? Minne som en guldfisk, vet du...
Åsa:
Härligt att det löser sig för er ekonomiskt!
KRAM på er - jag hoppas också på en glad överraskning i deklarationen, men med min "tur" just nu, så blir det nog en fet restskatt istället.....
Tjohoo - fick tillbaka nästan 6000 spänn!
Äntligen en GLAD nyhet!
Godmorgon!
Dottern (stora) kom igår, och vi var ute hela eftermiddagen och grejade i hennes "koja" - snickrade och hade jättekul. Lillan sov så gott i vagnen, så vi fick lite egentid hon och jag. Behövdes efter att hon inte varit här på en månad...
Känner mig betydligt gladare när hon är här - pusselbiten i hjärtat är på plats igen, så att säga...
Ha en bra dag!
Kram från en GLAD Movie!
Idag har vi äntligen köpt en ny soffa!!!!
Kollade in den redan vid jul, men har värkt lite..... Nu fick jag med gubben till stan och då slog vi till. Vi har haft 2 gamla "reserv-soffor" sen vi flyttade, och bara den ena har dugt att sitta i, så vi har suttit som packade sillar....
Nu blev det en hörnsoffa med divan i ena änden och 2 sittpuffar!
Roligt!!!
Domenica:
Jag gissar på den 23 maj (sorry ) och då tittar en liten tjej ut!
Susie: Hur har det gått idag?
crazy: tack, det är väl ok med mig.... Har varit alldeles för mycket på hemmafronten, men det börjar nog ordna sig nu... Känner mig lite låg för tillfället, men det är väl sömnbrist..?
Domenica: Oroa dig inte - du kommer knappt att minnas vad du gjorde innan du fick barn!
Tack tjejer, dottern mår bättre. Tyvärr kan hennes far inte släppa detta, och vill prompt reda ut varför hon mådde så dåligt, när jag anser det vara självklart...
Han vill lägga över mycket skuld på mig, vilket gör mig både ledsen och arg.
Var på rådgivning häromdan, och han fick mig att känna mig som en skitmorsa.....
Tack vännen
Tänk..... Nu kanske Domenica blivit mamma
Till en tjeja - det tror jag!
Go Domenica, go Domenica......
Tjohooooooo
Hmmmm, Domenica har inget skrivit på FB heller sen i fredags, så nu MÅSTE bebben vara ute!
Crazy: vad är det för hemlis du går och ruvar på.....?
Ha ha...... jag vet
Men jag säger inget Det får hon göra själv......
Hejsan flickor!
Är usel på att gå in på FL numera, mycket beroende på brist av tid och att jag VARJE GÅNG har inloggningsproblem!
Blir gaaaaaaaalen - ingen annan som har problem?
Susie: Åh vilket härligt sätt ni berättade nyheten på för Jolina!!!
Icka: Grattis till RUL och tjejen!
Har bara läst sista 2 sidorna, måste sova snart....
Här är det fullt ös. Linnéa ställer sig upp överallt, och är väldigt mammig.
Stora tjejen mår bättre, men har övertagit vårt mobila internet totalt - hon får ett eget imorgon!
Har heller inte velat sitta vid datorn när hon är här så mycket, efter allt som varit..
Har fått jobb också, efter att ha varit arbetslös/mammaledig i 2 år!
Kanontider och kanonchef! Börjar i september.
Kram på er allihop!