Inlägg från: domenica |Visa alla inlägg
  • domenica

Brudarna babblar vidare 8

Åh, susie, så mysigt med sängen och så fin hon är den lilla "guldklimpen" i magen Fantastiskt att man kan få så bra foton - lilla näsan och plutmunnen gör mig alldeles varm Hjärta 

• domenica

Nu har du ju fått se den lilla en massa gånger känns det som - kuuuuuul!! Jag tyckte att det var alldeles för få UL under graviditeten och ändå gjorde jag ju två extra...så totalt fyra tror jag? Hur som så är det ju alltid underbart att få se den lilla, jag förstår att ni inte kunde hålla er Boxarnäsa - ha ha ha, näe den är ju pluttesöt KRAM!

• domenica
    Åsa: hej Bellis tycker inte direkt att snön är haha-kul, hon är nog mer förundrad än så länge...ser fram emot när hon är i Sagas ålder, jag förstår att hon uppskattar det

Vi ska med ett par vi träffade utomlands upp till deras vänner i Gävle, ska bli spännande att fira nyår med människor man inte känner Vad ska du, T och Saga göra?
  • domenica

Men Susie Så surt och så jobbigt att vara ifrån Jolina! Skönt ändå att de har koll på dig och bebis, mitt i allt verkar du känna dig rätt lugn? Trist är det ju men bättre att ta det lugnt inför det som komma skall Tänker en massa på er och skickar varma kramar {#emotions_dlg.flower}

Här är hela familjen sjuka och vi får snällt stanna hemma från nyårsfirandet Ska försöka ha det lite mysigt här hemma, är ju inte mycket annat att göra...

*˛°★SNART 2011!!!★* 。*★* ˛.*.★*.˛* .˛。*.★.*˛.¨*.★
    ˛°_██_*.。*./ ♥ \ .˛* .˛。.˛ ★GOD FORTSÄTTNING OCH★ 。**˛
    ˛. (´• ̮•)*.。*/♫.♫\*˛.* ˛_Π_____.♥ GOTT NYTT ÅR PÅ ER ALLA!!!♥
    .°( . • . ) ˛°./• '♫ ' •\.˛*./______/~\*. ˛*.。˛*★* ˛.*.★*.˛* .*˛
    *(...'•'.. ) *˛╬╬╬╬╬˛°.|田田 |門|╬╬╬╬╬*˚ .˛ ...★..*.*★*.★

• domenica
    Icka: ja, verkligen! Jag tror att det beror på att man träffar mycket mer folk runt julen, vid julshoppingen, glöggkvällar, olika firanden osv - bacillerna har fritt spelrum Vi är på bättringsvägen, skönt att ni också verkar må bättre - skitjobbigt när de små är sjuka, det är så synd om dem och så ligger man själv som en trasa...

Kram och god fortsättning!
  • domenica
    Susie: Jo, håller med dig om att det är tråkigt men vi är ju några kämpar kvar i tråden och de andra ser man ju iaf på FB vilket är kul! Jag är här och heja på dig, kollar varje dag både på FL och FB så att jag har koll på dig Du var så stöttande under tiden vi försökte, intresserad under graviditeten och av Bellis så självklart finns man här för dig nu Hjärta Som jag skrivit tidigare så längtar jag tills er lilla kommer - hoppas vi kan ses innan hon blir alltför stor

Syskon, ha ha... Vi slutade skydda oss förra månaden men då tror jag att det var efter äl, denna månad har vi ju varit lite sjuka och ska jag vara ärlig så har jag inte riktigt fått koll på min cykel än...den är allt från 27 - 33 dagar, har för mig att jag hade en lutealfas på 12-13 dagar så då borde äl vara omkring nu och vi har minsann haft lite sex så vi får väl se Samtidigt så är det inget som säger att det överhuvudtaget tar sig en gång till så jag håller fokus på min underbara tjeja härhemma!
    Hon är så härlig när hon vankar omkring med sin brio-gåvagn med ett leende från öra till öra

Icka: håller med dig om att det är underbart att vara mamma, har dock ett svagt minne av att du bara skulle ha ett barn? Hi hi Så kul att Alice smittar av sig
  • domenica

Icka: man vet liksom inte innan hur underbart det är ned barn, de ger definitivt mersmak

Åsa: här har vi mest legat sjuka så det har inte hänt så mycket, mer soffa än snö om man säger så Men åh, dags för dagis!! Nånting man både fasar för och ser fram emot, tror barnen utvecklas massor när de börjar interagera med en massa andra människor på det sättet - Saga kommer ha skitkul

Susie: tänker på dig!!!! Uppdatera oss så snart som möjligt för fasen!

• domenica

Åsa: glömde ju skriva, spännande med p-pillrena...då får vi se vad dom händer då

Svar på tråden Brudarna babblar vidare 8