Brudarna babblar vidare 8
Åh, susie, så mysigt med sängen och så fin hon är den lilla "guldklimpen" i magen Fantastiskt att man kan få så bra foton - lilla näsan och plutmunnen gör mig alldeles varm
Åh, susie, så mysigt med sängen och så fin hon är den lilla "guldklimpen" i magen Fantastiskt att man kan få så bra foton - lilla näsan och plutmunnen gör mig alldeles varm
Nu har du ju fått se den lilla en massa gånger känns det som - kuuuuuul!! Jag tyckte att det var alldeles för få UL under graviditeten och ändå gjorde jag ju två extra...så totalt fyra tror jag? Hur som så är det ju alltid underbart att få se den lilla, jag förstår att ni inte kunde hålla er Boxarnäsa - ha ha ha, näe den är ju pluttesöt KRAM!
Men Susie Så surt och så jobbigt att vara ifrån Jolina! Skönt ändå att de har koll på dig och bebis, mitt i allt verkar du känna dig rätt lugn? Trist är det ju men bättre att ta det lugnt inför det som komma skall Tänker en massa på er och skickar varma kramar
Här är hela familjen sjuka och vi får snällt stanna hemma från nyårsfirandet Ska försöka ha det lite mysigt här hemma, är ju inte mycket annat att göra...
*˛°★SNART 2011!!!★* 。*★* ˛.*.★*.˛* .˛。*.★.*˛.¨*.★
˛°_██_*.。*./ ♥ \ .˛* .˛。.˛ ★GOD FORTSÄTTNING OCH★ 。**˛
˛. (´• ̮•)*.。*/♫.♫\*˛.* ˛_Π_____.♥ GOTT NYTT ÅR PÅ ER ALLA!!!♥
.°( . • . ) ˛°./• '♫ ' •\.˛*./______/~\*. ˛*.。˛*★* ˛.*.★*.˛* .*˛
*(...'•'.. ) *˛╬╬╬╬╬˛°.|田田 |門|╬╬╬╬╬*˚ .˛ ...★..*.*★*.★
Icka: man vet liksom inte innan hur underbart det är ned barn, de ger definitivt mersmak
Åsa: här har vi mest legat sjuka så det har inte hänt så mycket, mer soffa än snö om man säger så Men åh, dags för dagis!! Nånting man både fasar för och ser fram emot, tror barnen utvecklas massor när de börjar interagera med en massa andra människor på det sättet - Saga kommer ha skitkul
Susie: tänker på dig!!!! Uppdatera oss så snart som möjligt för fasen!
Åsa: glömde ju skriva, spännande med p-pillrena...då får vi se vad dom händer då
*hur underbart det är MED barn*
*då får vi se vad SOM händer då*
susie, uppdatera!!! :-d :-d