• Saga09

Brudarna babblar vidare 8

Susie: Haha jodå 8 km idag.. fast varmt och klibbigt vill jag lova. Känner nu att solen har tagit lite. Saga har fått keps istället för toppluvan nu... var ute efter en solhatt men har inte hittat nån snygg ännu...
    Jodå bra att promenera för kilonas skull... alla grav kilon är ju faktiskt borta nu så nu går vi på plusvikten.. hahaha

Åh vecka 5... och snart får du åka bort lite och dessutom veta att du är gravid.. så härligt. Förstår att ni ser fram emot att få berätta för Jolina :)
  • Saga09
    domenica: jo jag är nöjd med det. de säger ju att man har 9 månader på sig att lägga på sig allt så man bör räkna med att det kan ta lika länge att få bort allt... så 8 månader tog det mig. fast som du säger försöker jag röra mycket på mig - gjorde det innan jag blev gravid och fick tokont i ryggen och inte ens klarade av en enkel promenad... det är skönt nu :)
  • Saga09

Åh Domenica vad jag hoppas att det är nåt på gång nu då :)

Det dröjer nog iallafall inte länge till nu... spännande *s*

kram

• Saga09
    domenica skrev 2010-05-21 18:15:24 följande:
    Tittar in snabbt bara för att säga att allt är lugnt här trots att jag joggat omkring som en tok i värmen för att få fart på det...till slut gav jag upp och satte mig i solstolen med en glass
    ahh.. jag hoppas ändå på att det satte fart på det hela nu :)
    glass i solen är ju aldrig helt fel - igår var jag så sjukt sugen på mjukglass men inte åt jag nån.. *s*

Nu ska jag hålla tummarna för dig Domenica :)
  • Saga09

Men ÅHHHH nu är det på gång tjejen :)
    Så spännande... har ju hört att när det kommer blod så är det på gång så nu håller jag mina tumma ännu hårdare.... SNART SNART så är det dags :)

Idag händer inte mycket - tjejen sover och jag har precis tvättat lite. Börjat packa lite smått men vi ska väl ta oss ut när Saga väl vaknar :)

kram

• Saga09

Åh vi flyttar i slutet av juni..
    men tiden går ju i raketfart har jag märkt.. håller på att tömma bokhyllan för att kunna hiva ut den..

• Saga09

Jag avskyr att flytta - packa ner och packa upp.. det enda som är bra är att man får chans att rensa ur allt gammalt skräp ;)

Mjo man får ta det lite efter som.. det är inte alltid vi har tid heller med tanke på Saga.. men som sagt hon sover fortfarande så då tog vi chansen :)

• Saga09

Ja tjejer nu kan vi väl enas om att Domenica måste ha fått sin efterlängtade lilla bebis :) gud så mysigt..

Icka: Ja nu står du på tur.. fatta 15 veckor går suuuuupersnabbt.. innan du vet ordet av så är det dags för dig med att få se ditt underverk :)

Susie: Jag hoppas att du njuter av din resa nu... måste vara fantastiskt härligt att bära omkring på vetskapen av att du äntligen är gravid igen :) wow...

kram på er alla

• Saga09
    Åh STORT STORT grattis igen Domenica :)
    Så fantastiskt härligt att hon äntligen är här nu :)

Verkar ju ändå som om förlossningen gick ganska så fort när den väl satt igång ordentligt - har ju själv inget att jämföra med så jag vet inte hur lång tid det brukar ta *s*

Hur är det nu när ni är hemma - ibörjan vet man ju inte riktigt vad man gör *s*
    Amningen var ju ingen hit för egen del så där kan jag inte heller säga så mycket förutom att nog tusan kan det göra oooooont...

Stort grattis åter igen och så skönt att ni fått komma hem till er redan :)

kram
  • Saga09

Hej tjejer,

Hoppas ni alla har det bra.
    Fredag igen.. hur fort kan en vecka gå egentligen?????

Halvgrått idag men iaf inget regn så vi har varit ute på en promenad.. inte så himla långt men ändå skönt att röra sig :)

Fullt upp med packningen nu.. får tillträde till nya lägenheten 15 juni ( !!!!!!! ) så det är ju jättesnart.. var man än trampar slår man i nåt.. särskilt om man heter Åsa och är klumpig som få.. haha.

Svar på tråden Brudarna babblar vidare 8