• Liffan

Ivf våren 2010 i Göteborg-1a barnet?

Hörni tråkmånsar! blir det någon lunch hos miss Star eller inte? Jag vill ju gärna komma om jag bara mår lite bättre, men det går framåt så jag hoppas att ni alla tar er i kragen och skriver upp er på tisdagen!

• Liffan

Vitsippa: alla lösningar som hjälper är bra! Hoppas ni hittar rätt nu!

Tarda: kemi? Hoppas ni får det fint hos mormor!

Miss Star: jag är lite sugen på att komma imorgon också om det går bra? Kan nog inte nästa vecka men vill gärna träffa några av er iaf. Måste höra med c om han orkar köra mig bara...

Även här har vi lite problem med mat. Även om jag ammade på dagarna och försökte pumpa på nätterna när jag låg på sjukhus så har mjölkproduktionen gått ner. Så nu ammar vi OFTA men det har tagit tid att komma tillbaka. Mina bröstvårtor är som hos en nyförlöst...

Kram på er! Saknar er! Nu var det verkligen alldeles för länge sen och vi måste få ihop en date när alla kan snart för fotografering av våra tjejer.

• Liffan

Vi kommer imorgon! C kör men det kanske blir svårt med bilbarnstol Tarda?

• Liffan

Men grattis LVHM! Åh vad roligt för er! Håller mina tummar stenhårt för dig! Kram

• Liffan

Miss Star: tack för igår! Idag är jag helt slut men det var skönt att pröva vingarna lite.

Vitsippa: hoppas du fick en bra dag och att ni kommit mer i fas!

Tarda: tråkigt att ni inte kom igår men förståligt! och krya på lilla S och njut hemma hos mamma!

Kram

• Liffan

Vad skönt att vaccinationen verkat förlöpa utan problem Miss Star.

Trist att ni är sjuka igen Tarda. Tröttsamt är vad det är... Skönt att bli ompysslad av mamma.

Juristen: mycket trevligt tycker jag!

4/12
    Juristen
    Tarda
    Liffan utan man

11/12
    juristen
    Tarda

18/12
    Juristen
    Liffan med man

Kram

• Liffan

Jag tror att få kladdkakor slår vitsippas vit chokladkladdkaka ifs. På torsdag ska jag till jobbet och visa upp A, annars hade jag gärna lunchat!

Svar på tråden Ivf våren 2010 i Göteborg-1a barnet?