• Liffan

Ivf våren 2010 i Göteborg-1a barnet?

Miss star: vad skönt att hon går upp ordentligt nu! Resan till Sthlm gick bra! Hon sover ju en hel del men hon verkade rätt nöjd även som vaken. Vi gjorde ett stopp på vägen upp och två på vägen ner. Men jag inser att det säkert inte går lika smidigt lite längre fram...

Här jobbar c sin första dag idag så nu känns det som att det börjar på riktigt. Inleder med en träff med föräldragruppen i em. Sa jag att det bara är tjejer där också? Galet...

• Liffan

Miss Star: hojta till när du orkar få besök från mer långväga gäster också. Jag har som sagt bullar i frysen som jag kan ta med .

• Liffan

Hoppas sista dan blev bra vitsippa! Nu är du ledig för att föda barn, det är stort! Tycker det låter som ett ypperligt förslag att ses innan era bebisar anländer. Jag kan närsom den veckan!

Trevlig helg på er!

• Liffan

Godmorgon!

Kul att höra att ni mår bra, miss drutten! Vad stor hon har blivit!

Jag kan också på onsdag och kommer gärna till dig Vitsippa!

Igår var vi på barnvagnspromenad med lite lätta träningsinslag i slottsskogen. Jättebra! Är inte jätteduktig på att göra mina bäckenbottenövningar så en påminnelse skadar inte....

Krya på er alla som känner sig krassliga!

• Liffan

Hej!

Vad trevligt det ska bli imorgon! Nu får ni hålla inne de små över natten iaf, juristen och vitsippa. Och efter att ha sett era magar får vi väl börja gissningsleken igen...

Ses imorn!

• Liffan

Tack för idag!!

Kissie, kan du inte skicka den till mig också? Kanske till de andra också?

• Liffan

Hej på er!

Juristen: det ska ju tydligen vara vanligt att det inte växer eller tom blir mindre när magen sjunker men förstår att du blir orolig. vi fick ju också göra en extrakoll för att det inte växt som det skulle och det var enormt skönt att få det där extra UL. sen kom ju en inte helt liten bebis ut så tillväxten var det nog inget fel på ändå. när ska du dit? KRAM

Miss star: kul med bondens! blev lite sugen...

hörni! vi måste gissa bebisar!

Vitsippas bebis:

Liffan: tjej ( ), 18 oktober, 50 cm, 3260 g

Juristens bebis:

Liffan: kille (jag hoppas ju på tjej men alltså...), 17 oktober, 52 cm, 3940 g       

idag är det efterkontroll. jag blöder lite till och från ff och ska be bm att ta ett extra cellprov för säkerhets skull. det kommer och går och är jävligt störande...

• Liffan

förresten! Kissie: skönt att efterkontrollen gick bra och gud vad skönt med bad. vill bada med alma så jag hoppas att jag slutar blöda snart... blev det något gymmande igår?

Svar på tråden Ivf våren 2010 i Göteborg-1a barnet?