• Macpau

Ivf våren 2010 i Göteborg-1a barnet?

Miss Star- Hahaha! Den verkar haka upp sig så fort jag skriver Vitsippas namn..

• Macpau

Hej allihopa! Hoppas ni och era tjejer mår bra .

Imorgon är det av
    Med tåg till min mans hemstad. Resan tar ca 2,5 timmar så det blir lagom. Hållet med Tarda, är det bara en dag o börsspel funkar så hade jag lätt kört på det jag med. Vi ska vara borta i tre dagar så vi ska ta tåget. Ska bli roligt att se hur det går! Googlade lite och förstod det som att Intercity är smidigare än x2000 då de har barnvagn och mer utrymme för barnvagnar. Vi åker med x2000 så jag hoppas det funkar smidigt ändå!

Hoppas alla mår bra. Glöm inte att uppdatera den andra tråden med datum. Kul att kolla .

Kram kram

• Macpau

Vilket fint namn Vitsippa! Ebba är en gammal favorit sen "Ebba o Didrik" skönt å höra att ni mår bra och att blodtillskottet hjälpte. Klart man får vara ego i såna tillfällen! Det har vi alla varit kram

• Macpau

Hej allihopa, börjar med ett krya-på-dig till Liffan. Vad läskigt! Vet de nu vad det var? Är fet utmattning av något slag? Hoppas du snabbt får komma hem till din familj. Stor kram!

Här är det lite motigt med nattsömnen. Det valnas varje timme och gråts, sen går lilla I. Upp 5 på det... Det höll i sig i ett par dar men i natt vaknade hon bara en gång! Hoppas det är slut på eländet för mamma orkar inte då mkt mer för tillfället . Jag går och lägger mig runt 20 nuförtiden... Häromdan var jag ute sen 7 på morgonen och vandrade runt i nästan tre timmar så lillan kunde sova. Vad gör man inte... Detta ska hon allt få höra en och två gånger . Men som sagt- nu verkar det ljusna här borta, så jag orkar tom med ett inlägg eller två här på fl

Stor kram allihopa! Dags att ses snart

• Macpau

Hooo hoooo i tråden! Värst vad det var öde här. Hoppas ni alla mår bra. Liffan - har inte sett nån uppdatering... Hoppas du har fått komma hem nu! Kramar

• Macpau

Åh hej vad det skrivs, jag missade helt det inlägget om veckans träff!! Jag träffas jättegärna nästa vecka, måndag kan jag.

Finns så mkt att prata om live! Och så saknar jag er såklart . Nu barder ett tag sen ju!

Kramar i massor

• Macpau

Miss Star- jag är tyvärr uppbokad idag, men jag önskar er en jättemysigt dag . Sen kan jag nästa måndag som sagt... Nån som inte kan då? Eller blir det för tajt inpå denna träff? Annars kan vi som sagt ta det veckan efter igen och ta kortet...

• Macpau

God morgon! Ska kika på datumen under dagen. Skulle vara jättekul att få med killarna nån gång så de får träffa människorna bakom namnen kram så länge.

• Macpau

Hej hej! Jag har provat kladdpepparkakan! Den var ok, men inte så bra som originalet enligt mig

• Macpau

Tarda- Gud vad gott det låter med saffranskladdkaka!! Har du ett recept?

Svar på tråden Ivf våren 2010 i Göteborg-1a barnet?