Ivf våren 2010 i Göteborg-1a barnet?
Men Kissie: kan du glädja oss med lite utdrivande nyheter? och snart rusar väl Miss star om också...
Men Kissie: kan du glädja oss med lite utdrivande nyheter? och snart rusar väl Miss star om också...
Godmorgon!
här virkas det i väntan på besök på överburenhetskontroll på Östra idag (eftersom magen inte hade växt som den skulle).
ha en bra dag alla!!
Hej hej,
UL idag gick bra. normalt med fostervatten, normalt flöde i navelsträngen och bebisen beräknades väga typ 3800 och avvek mot det normala viktläget med +1,9 %. så väldigt normalt kan man säga... ingen som beordrade ut bebisen direkt... den rörde sig fint och gjorde andningsövningar och vi blev rekommenderade att åka hem och vänta. så vi fortsätter med det.
sen sprang jag på Vitsippa på parkeringen till ICA Maxi! liten värld...
vad har ni andra för er?
För övrigt vill jag kommentera att det är HOPPET som är det sista som överger en, inte hoppas... jag gissar att ni förstod vad jag menade men jag HATAR att skriva fel.
Hej hej!
Tittar in för att meddela att det inte är något som händer här...
Miss Star: ja, städning och fönsterputs är jag inte så sugen på så det går bort. färdknäppen hade jag gärna fått till men min sambo tycker uppenbarligen inte att jag är alltför het just nu. tro mig, jag har försökt det mesta... men nu har jag lite nya grejer som jag ska virka och känner mig nästan lite stressad att jag inte ska hinna med innan bebben kommer .
Kissie: spännande med intervju! skönt att du inte heller verkar vara alltför stressad över bebisankomst. vi ska ju ses på bb och här verkar det dröja...
Macpau: hoppas du kom ut på en liten prommis mellan skurarna!!
imorgon blir det besök hos bm igen och då tänker jag banne mig be henne känna på tappen iaf. ladda!!
Jag är ju aldrig sen på utflykter. kan inte imorgon och på fredag ska jag föda barn men om det mot all förmodan inte skulle bli så så hänger jag gärna på då!
Gör det!! Jag tar med citron och vallmokaka som bakats här ikväll!
trevligt med fler på utflykt!!
Kissie: varför får du igångsättning så snart? det är väl inga tre veckor som har passerat då... vad ska jag göra för att få samma? kul med intervjun! låter ju bra!!
miss star: nu har jag blivit tillsagd av mamma att förföra sambon och dricka champange och äta skaldjur men han blev inte mer het på gröten för att svärmor uppmanade till det . jag får försöka med ditt argument också!
vi har också varit hos bm idag och hon kände på tappen. den var mjuk men hon sa att det var svårt att känna. vet inte riktigt vad det betyder men jag blev inte så mycket klokare. fick tid på östra igen på tisdag för överburenhetskontroll.
mig spelar råda eller gunnebo ingen roll. jag har dock ingen bil... ska vi försöka få ihop en liten knytispicknick? jag har väldigt mycket sötsaker, både i frys och nybakat...
Tarda: det blir väl alldeles strålande med det bidraget till knytis!! jag tar med sötsaker (bullar, kanske lite muffins, kaka - ska se vad jag kan hitta i frysen) om det funkar för er andra. ska vi säga kring 12 på råda? jag vet inte alls vad ni har för tider nu men jag är lite seg på morgonen även om jag vaknar rätt tidigt...
och jag tar gärna skjuts! eller kör beroende hur S tycker att mitt sällskap verkar...
Vad säger ni andra? Passar tid, plats och upplägg? Jättekul Kissie att träffa dig igen! och er andra också såklart!!