Ivf våren 2010 i Göteborg-1a barnet?
Miss Star- heja heja! Mjölkmustasch är ett bra tecken
Miss Star- heja heja! Mjölkmustasch är ett bra tecken
Hej Miss Star- som vanligt så får du en massa bra tips i tråden-härligt att vi har varann .
Då jag aldrig helammat så har jag försökt att delamma så länge hon tog bröstet.
Jag började alltid med bröstet inför varje amning. När hon slutade äta från bröstet så tog hon vid med flaskan. På det sättet fick jag en del av den mysiga närheten varje gång och hon förknippade mat med bröstet.
Nu har hon sen ett par veckor tillbaka slutat att ta bröstet överhuvudtaget och det är enbart flaska som gäller.
Vi använder dr Browns flaskor mot kolik. Vi har varit jättenöjda men vi har ju då behövt dem med tanke på I:s kolik.
Hoppas alla mår bra! Kram
Hej tjejer, vi har varit lite krassliga i omgångar, men nu börjar det ordna upp sig! Låter jättekul med en träff, det var längesen jag såg er, Vitsippa
Såg att halva mitt inlägg försvann...iallafall- det var länge sen vi såg även dig miss Star.
Tarda- vi har varit väldigt förkylda och haft feber. Det är som du sa, det är så jobbigt när
Det rosslar så i halsen på de små stackarna som inte kan hosta upp det.
Apropå förfall- kände precis likadant. Kom på att jag inte noppat ögonbrynen på ett halvår och går jämt i smutsiga nerkräkta kläder hemma. Nu har det blivit en liten skärpning från min sida- ryckte synd om min man...
Hej tjejer! Det blev ändring i schemat så jag kan också imorgon! Vi har ju varit hos dig innan Vitsippa, men du får gärna skicka adressen igen...
Nån som vill ha skjuts?
Kram
Ska bli jättekul! Det var länge sen nu Vitsippa o miss Star! Ska även bli trevligt att äntligen få träffa Kissie live .
Hojta till om nån i stan vill ja skjuts!
Kram, ses imorgon
Ses snart! Tänkte åka typ kvart i tolv och vara där strax över tolv, och samtidigt slippa de långa lunchköerna nu när de bygger om motorvägen här. Ska nog bara lite wild and crazy och åka hem över Öjersjö... Är lite feg med det där att testa nya vägar med en skrikande trollunge i baksätet.
Kram o ses snart!
Tack för idag tjejer! Alltid lika trevligt . Tack till Vitsippa som ordnar så god mat och paj. Kramar
Kissie, skulle du kunna maila över bilden? Kram
Det funkade kanon, tack Kissie! Kapp, h