• Macpau

Ivf våren 2010 i Göteborg-1a barnet?

Vitsippa76 skrev 2011-04-30 14:08:14 följande:
    Hej i det soliga vädret!

LHVM - Tråkigt att höra de dåliga nyheterna. Kram!

Välkomna på måndag! Ingen mer som hänger med? Tarda och Säva? Juristen - ingen möjlighet till
    omplanering? Och Macpau, om du inte redan ligger och föder så att det blir en aprilbebis ändå så kan du väl hålla ut några dagar till så att vi får träffa dig!?

Jag inboxar vägbeskrivning till er som står på listan.

Plan för fika hos Vitsippa76 {#emotions_dlg.flower}

Måndag 2/5
    Vitsippa
    Miss Star
    Liffan
    Macpau (med reserv. för ändring...)
    Det ser mörkt ut med en aprilbebis . men men- då blir det maj! Är det ngn av er som ska ta bussen så vi kan åka tillsammans eller alternativt om någon ska ta bilen så vi kan samåka? Liffan, du som bor i stan, hur gör du? Som det vrkar nu så kan jag nog haka på. Vilken tid är sagd?

Idag har jag en grinig dag. Brukar inte ha det så ofta, men känner mig jätteirriterad idag...har varit lite spydig idag...hoppas det går över snartDemon.

LVHM- stor kram till digHjärta
  • Macpau

Hej tjejer!

Jag måste kanske tacka nej till det mycket trevliga intintativet att träffas imorgon då jag måste finnas tillgänglig för mäklaren för försäljning av lägenheten som vi har fått sålt....Jag utesluter det dock än inte till 100% då det beror på när mäklaren har en lucka.

Om jag skulle hinna göra det innan kl.17 så åker jag gärna buss med dig ut Liffan! Kan nog få min man att hämta oss sen också. Tyvärr vet jag i sista stund...hoppas det är OK. Jag ringer dig så fort jag vet! Skulle gärna vilja träffas .

Stor kram på er allihopa och ha en trevlig söndagskväll.

• Macpau

Hej hej Miss Star!

Jag hämtar upp Liffan hos henne  17.40 så kommer vi med min brum brum. Liffan får vara min Tina Törner och navigera  .

Tarda- vad härligt att ni har haft det bra! Skönt att vara hemma kan jag gott tänka mig.
    Synd om du inte kommer men då ni kom hem idag kan jag lätt förstå det...

Kram på er alla!

• Macpau

Vitsippa-tack för superduper god mat!

Liffan & Miss Star- jättekul att se er

Kram till er andra i tråden!

• Macpau

God morgon i tråden!

Vitsippa- ja, även F. tittar på magen med skräckblandad förtjusning nu...så jag förstår att killarna kan tycka att färdigjästa mager ka verka enooorma.

Annars har den börjar sjunka nu och huvudet har borrat ner sig lite till, därför är det tydligen så obehagligt att sitta ner nu (var hos BM idag).

Liffan- tack för komplimangen gällande bulan

Ha en jättebra dag allihopa!

kram kram

• Macpau
    Stella Kardunn skrev 2011-05-06 08:12:36 följande:
    Morgon i tråden!

Härligt med fredag och helg! Sätter mig på tåget mot stora staden i eftermiddag och har beställt fin fint vårväder. Jag antar att Liffan redan är på plats däruppe också och övervakar att det blir så Cool

Hur är det med magen Macpau? Blir det bebbe på utsatt dag eller är du kanske redan på gång? Du vet väl att vi blir som oroliga hönsmammor här inne nu när du börjar närma dig BF och inte hör av dig på en daglig basis Drömmer

Själv har jag (för första gången) lyckats lägga mig till med en gravidkrämpa precis "on-time" jag har nämligen börjat få kramp i vaderna på nätterna, inte så farligt hittills, men i morse slog det till rejält. Jag vaknade 05.30 av att vänsterbenet låst sig från knäet ända ut till stortån och det gjorde så ooooont! Försökte få igång det själv, men inget hjälpte, när jag snyftande släpade mig ur sängen för att försöka stå vaknade J och fick yrvaket rycka in som massör som tack och lov hjälpte. Både han och jag såg hur hela benet var "vridet" och senan som gick som en fiolsträng över foten....slipper gärna det igen...Undrar förövrigt lite om min historia med mycket växtvärk i benen som barn ligger bakom att jag nu får det här också, kan man ha anlag för kramp tro?

Jag hoppas alla får en bra fredag och en riktigt bra helg Solig
    Morrn morrn

Det bidde ingen aprilbebis men jag kan garantera att det blir det i maj! . Inget nytt här hemma, förutom att vårt jä*la värmesystem och varmvatten har lagt ner igen. 15 grader och inget varmvatten är inte ultimat om man nu skulle få hem en bebis ganska snart....

Kram och ha en jättefin helg allihopa!
  • Macpau

Hej kära vänner!

Dystra prognoser från er gällande mitt BF datum men vi får väl se! Jag väljer att kombinera Tardas datum med Miss Stars födelsevikt Tungan ute.

Trevlig helg allihopa!

kram

• Macpau

Kikar in & säger god morgon- på frontet inget nytt...

Har en hektiskt dag idag inplanerad med en massa skoj & aktiviteter med kompisar, så det bär av om en halvtimme. Om jag har tur så sätter det kanske igång nåt?

kramkram

• Macpau

You bastards! Jag ska uppskatta megabebisar åt er alla!! moahahha.....

Nä skämt åsido. Ingen beis här än. Inget annorlunda alls, faktiskt...

Ha en bra kväll! Kram {#emotions_dlg.flower}

Svar på tråden Ivf våren 2010 i Göteborg-1a barnet?