Hello girls!
JaMA08 skrev 2011-03-10 22:56:11 följande:
Idag tog jag ett gravtest som visade svagt positivt, blev chockad för jag hade inte väntat mig det. Ringde Ivf idag och BM som jag pratade sa att det fanns stor risk att det inte skulle bli en normal grav på grund av mina blödningar men att det bara är att vänta. Jag skulle även ta nytt test på lördag för att se om det blivit starkare eller helt negativt. Vill bara att det slutar att blöda eftersom vi åker till Thailand på söndag, vill ju kunna bada!.
Jag håller tummarna för dig. Jag minss inte exakt mängden, menjag vet att mina bruna flytningar höll i sig i ett par dagar....Hoppas ni får njuta av av semstern ändå!
Liffan- din karl låter lite som min, med all god mat och viner-byt bara ut rom mot whiskey
. Vad kul med en sån perfekt överraskning! Han blir säkert överförtjust.
Miss Star- det kan vara härligt att vara hemma och bara softa lite för sig själv. Jag rensade allt innan vi flyttade och det var väldigt befriande. Jag har smakat den alkofria Chapel Hill och den är faktiskt riktigt bra. Den bästa faktiskt!
Annars rullar allt på. Går nu hos BM varannan vecka. Var där idag och ligger på övre medel i tillväxtkurvan, så det känns bra. Bebisen ligger ner med huvudet och knör och har sig. Jag blöder däremot galet mkt näsblod sista
tiden.Ca 1 gång i veckan, men igår blödde jag 3 gånger...intejobigt, men omständigt att ha med sig papper överallt. Har nu gått upp 12kg sen jag blev gravid och hoppas det inte blir så jättemycket till...typ kanske upp till +18?
Är nu även ledig varje fradag...gud så skönt! Ikväll kommer lite vänner över och vi ska laga lite käk ihop. Hoppas ni ala får en jättebra helg, ser fram emot att ses i slutet på månaden!
kram