• Macpau

Ivf våren 2010 i Göteborg-1a barnet?

4e dagen jag inte gått på toa...om jag inte får sk*ta snart så tar jag livet av mig. Så...alla med tips- släng hit dem!!!

Hoppas alla har det bra förresten . Mellan huset och jobbet så har jag väldigt lite tid nu...men det blir bättre om ett par veckor!

Stor kram på er

• Macpau

Ååååh,  Miss Star!!!!!!!!! Underbara nyheter .

Jättekram till er alla! Vi håller på me dhuset alla lediga kvällar efter jobbet samt helger, så jag är lite trött just nu, men jag läser ALLT .  Mannen är fortfarande kvar i huset (sen 9 imorse) men jag gav upp för nån timme sen.

Tänk att det snart är julafton...helt galet. Vad ska ni göra för trevligt? Vi är ju en liten familj, så vi ska vara hos min lillasyster. Mamma & pappa kommer också dit. Detta är första julen på 4-5 år som vi inte åker utomlands, till solen...men det gör inget, längtar så tills huset blir klart  och jag kan bjuda in er alla på fika {#emotions_dlg.flower}.

Kram & trevlig kväll

• Macpau

Godmorgon i tråden!

Jag är hemma denna veckan för-hör och häpna- förstoppning! Jag är nu inne på dag 7-8 utan ett enda lyckat möte med herr toastol. Trodde aldrig jag skulle gnälla över "lite förstoppning"!! Iallafall...efter att ha ringt runt till vårdcentral,sjukhus och blivit kopplad till förlossningsadelingen på Östra (de tär inte en sådan förlossning jag tänkte mig...) så föreslog någon BM att jag skulle ringa KIRURGEN! hahaha...jag sa tack och bock och lade på. Idag är det plan extrem som sätts igång: ska köpa katrinplommon, juice, kiwi och Klyx (typ microlax....) om det inte funkar så kör jag på vattenlavemang imorgon. Nu ska det ut!!

Sorry om ni får lyssna på detta hemskaSkäms. Har ni mer tips-bring it on!

Liffan- det låter som en underbar dag för dig! Man borde verkligen unna sig sådant lite oftare. Hur mår du, hunnit smälta ditt plus än? Berättat för några? Är så glad för dig

Kissie- stort lycka till på VUL! kram

Miss Star- underbara nyheter...ta en massa tester bara för att bli glad när plusset dyker upp! Efter så många minus så har vi trots allt många tester att ta igen . På rak arm så låter 12/1 bra! Vad tycker ni andra?

MissDrutten- hahaha..bra svarat!

Tarda-hoppas allt "rullar" på

Nu sticker jag till läkaren...wish me luck!

kram

• Macpau

God morgon tjejer!

Härligt  Kissie!

Liffan- hoppas ni får en jättebra skidsemester! är lite avundsjuk då min man aldrig har stått på ett par slalomskidor och visar inte det minsta intresse för det... ta det bara lugnt i backen nu unga fröken!

En jättegooood jul till er allihopa! Jag är väldans glad att denna tråden (ni tjejer) är så fantastiska .

Kramar

• Macpau

God morgon i tråden!

Juristen- vilken tur i oturen att du fick en återbudstid! Ibland så händer det.... . Vecka 4 är ju alldeles runt hörnet!
    Nu håller vi tummarna.

Frikadellen- tjoho & grattis!"! Herregud, det är sånt man bara läser om ju....nu ska du se att allt flyter på, det måste det bara göra!

LVHM- Alla har vi våra mer eller mindre intensiva perioder härinne Nu är du i Thailand...*avundsjuk*. Sol, värme, bad......precis som här hemma!

Här jobbas det för fullt och all ledig tid går till huset..men nu börjar man se skillnad!

Vill passa på och önska er alla ett riktigt gott nytt 2011. Det ska bli ett fantastiskt år för oss alla! Känner jag på mig

Kramar

• Macpau

Hello ladies!

Sorry att jag inte är så aktiv nu, all min lediga tid går åt till huset nu (efter jobbet asmt helger). Ska bli jättekul att ses nästa vecka! Hello Money låter toppenbra . Ska förösöka läsa ikapp ikväll när vi kommer hem från huset .

kram på er!

• Macpau

Wow Finiz!! Fort-spring & köp en Trisslott! One never knows... Jättegrattis . Måste kännas helt underbart!

MissDrutten- herregud.....7 veckor!! Vart har tiden tagit vägen? Men vad är det för antikropp? Har läst om att det kan skapa problem om mamman och barnet har olika men att de kan få en spruta efter födseln eller nåt snåt...minns som sagt inte riktigt vad det var...Håller iallafall tummarna stenhårt att allt flyter på och att du slipper föda för tidigt.

Kissie- jag gick upp mina första 4 kg under de första 2-3 månaderna pga allt småätande. Nu är jag uppe i 10kg plus och still going strong...jaja, jag får väl rulla fram då, jag bryr mig inte!!

Miss Star- Hoppas allt är bra. Du verkar väääldigt trött hörre du!

Liffan-hahahah...hur mår finnelainen i näsan?  Sånt gör så jäääkla ont... (Har blivit väldigt finsk på sistone. t.ex. bebis=bebbelainen. Fråga inte varför) . Jag minns också dessa tillväxtperioder i livmodern, de var väldigt intensiva emellanåt! Släppte nån gång efter vecka 14 har jag för mig...

Vitsippa- jag håller alla tummar och tår jag kan för dig. Du vet att det funkar, nästa gång ska du bara inte ha den maximala oturen...jag vet hur det känns *stor kram*

Ska bli jättekul att ses på onsdag! Sa vi nån tid/plats? (orkar inte kolla bakåt...) Skäms

Kram till er alla i tråden!

• Macpau

tarda, glömde ju kolla läget med dig! Hur mår du? Du ska verkligen ha barn snart....helt overkligt ju! Det känns som igår när vi först träffades och du skulle ha ÄP....tiden bara springer iväg . kram!

• Macpau

Nu är jag hemma! Tack för en lyckad kväll som vanligt . Maten var suverän-bra där Liffan!

Kram på er allihopa.

• Macpau

Vårt Internet hemma krånglar igen så jag fattar mig kort innan jag loggas ut:

Stor kram till dig Finiz. Jag fick ett ma men bara en liten rosa fläck. Tyvärr startades inte missfallet av sig självt så efter ca en vecka fick jag skrapas. Men som Vitsippa slrev- det behöver inte alls vara något fel heller! Det är ovissheten som är det värsta...hoppas du får det kollat upp snarast. Håller tummanra för dig!

Och kram till er alla andra

Svar på tråden Ivf våren 2010 i Göteborg-1a barnet?