• Liffan

Ivf våren 2010 i Göteborg-1a barnet?

Nu är missförstånd kring nummer utredda och jag och Tarda har lyckats kommunicera via de flesta fora idag .

Vilket leder mig in på en annan sak. Vi är ju några som är polare på fb men en del vet jag ju inte vad ni heter i efternamn och andra saker som gör det svårt att leta upp folk. Vill ni andra också va kompisar där så kan ni väl helt enkelt inboxa!

Tarda: do not give up! Vid påsk har både du och Macpau fött barn. Men förstår att det är extra påfrestande med lådor... Stor kram!

• Liffan

By the way! Fick tid för RUL idag. Den 7 mars händer det. Kommer vara nervös och just nu ångrar jag att vi inte gjort kub så att man visste lite mer. Men jag kanske ska släppa det en månad... Sambon kunde följa med iaf ;-

• Liffan

Juristen: retsticka där! Nå? Men jag ju inte tänka mig något annat än positivt, vi jobbar väl inte så... Men jag vill ändå ha det bekräftat så att jag kan få jubla lite!

• Liffan

Jippi! Grattis Juristen! Och mitt test var också rätt svagt även om det var rd 14. ja la upp mitt i tråden så kolla den 24 nov om du vill jämföra. Även om det är några dagar kvar till rd 14 för dig...

Tarda: skönt att det känns bättre och att ni börjar komma mer i ordning. Och ense om namn är ju fantastiskt. Gäller det både tjej- och killnamn? Är det Uno och unolina?

Vi är för tillfället också lite mer ense. Sambon hade läst en gravbok inför fredagen och var lite mer på samma våglängd.

Ha en fin söndag tjejer! Själv är jag superduper förkyld...

• Liffan

LVHM: förstår att det känns enormt frustrerande att det inte tar sig trots finfina embryon. Jävla skit är det! Men vi finns självklart här för dig (om du så vill)! Nu håller jag först och främst tummarna att mensen håller sig borta ikväll! Kram

• Liffan

Hej finisar!

Ville bara uppmärksamma den finfina dagen med en liten hälsning till er när jag ändå var inne och kollade min grav-kalender. 37,9% idag, det ni!

kram kram

• Liffan

Grattis till ditt fina kub-resultat miss star! Jag vill också så en liten krabat!

• Liffan

Tarda: hon är så fin och jag känner mig rörd och stolt (av någon anledning). Jag är SÅ glad för er skull och det blev liksom verkligt att det förhoppningsvis ska bli en bebis här också. Tack för utförlig beskrivning och jag ser fram emot att pumpa dig på mer info om dykning och sådär... Grattis igen!

Kram

Svar på tråden Ivf våren 2010 i Göteborg-1a barnet?