God morgon i tråden!
Har varit lite frånvarande denna veckan då jag jobbat på (och inte surfat...
Ska bli bättring nu!
LVHM- Håller tummarna, 3e gången gillt!
Liffan- Hoppas resan var bra. Hur går det med ruvningen? Hoppas massor här med ![](https://www.familjeliv.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-smile.gif)
Stella Kardunn skrev 2010-11-17 10:55:25 följande:
Jag håller tummar och tår att det verkligen går vägen den här gången!!
Själv är jag tillbaka från morgonens besök på SU, fick inte träffa "vanliga" kvinnliga läkaren utan det blev isländaren den här gången (men jag tror han är i samma team iaf), han gjorde ett snabbt VUL och konstaterade att allt såg normalt ut (slemhinnan var tunn, inga cystor, "fina" äggstockar osv) och upprepade att det blir icsi på allt och att han tror vi har god chans för framgång denna gång. "tillåt mig att småle" sa pessimisten inom mig, men jag höll tyst om det och frågade bara om de trodde det var skalen det var "fel" på eller inte, vilket han inte var helt säker på såklart, då de inte testat något. Så det kändes som jag körde fast lite där när jag tänkt fråga om att byta hormon kunde vara en lösning t ex, han framstod som helt övertygad om att det blir finemang den här gången, nåväl alltid trevligt när någon är positiv iaf...
Sen fick jag vänta på BM, såg virrpannan springa i korridoren och höll tummarna, vilket lyckades...det var inte hon som kom och hämtade mig sen. Där var det inget konstigt heller, jag tackade nej till ny sprutdemonstration, så vi skrev mest upp tider och spekulerade i när ev ÄP kunde bli i vecka 48. Börjar spruta imorgon kväll och lämnar blodprov måndag morgon, så VUL blir sannolikt i tors-fre nästa vecka.
Hur har det gått för dig Juristen?
Liffan sticker du utomlands nu?
Önskar alla en trevlig onsdag!
Härligt, då går det undan med ett försök innna jul! Tänk vilken julklapp det vore ![](https://www.familjeliv.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-smile.gif)
Vattuman skrev 2010-11-17 19:40:34 följande:
Inget positivt här tyvärr.
Går och drar täcket över huvudet igen...
![](https://www.familjeliv.se/Chatt/ikoner/smile4.gif)
Määäääh!!! Hur var det nu, var den tvungen att komma innan fredagen eller? Det här är så jä*la typiskt!!
Vitsippa76 skrev 2010-11-17 21:10:53 följande:
Juristen - Åh, nej! Är det kört nu då, så att du får vänta tills nästa år? Surt!!!
LVHM - Tummar hålls här!!!
Miss Star - Härligt att du får komma igång. Jag är också optimist! Det kommer att gå jättebra den här gången! Det är din tur nu!
Här är det sådär idag. Har haft lite bruna flytningar... Inget färskt blod, men ändå obehagligt. Jag vet att det är jättevanligt och inte behöver betyda något, men det är svårt att inte oroa sig. Men optimist sa jag väl just...? Ska försöka. Det är helt normalt, ingen fara alls, helt normalt, ingen fara alls...
Stackarn, du måste vara jätteorolig. Men det är bra att det är bruna flytningar. har du kollat om detta är den ung. perioden då du egentligen skulle ha mens? Det är faktiskt vanligt att man får lite brunt under den perioden. Stor kram!
Kram till er alla och ha en jättebra helg.