Tack alla ni gulliga för era stöttande och peppande ord! Ni är verkligen toppen, utan er hade det nog varit minst dubbelt så jobbigt. Tack!
Idag blir det att ringa SU och meddela resultatet, har inte ens brytt mig om att testa idag som egentligen är TD, men mensen bara forsar så det känns liksom inte lönt att testa.
Nu är det bara att blicka framåt, har bestämt mig för att göra akupunktur inför nästa försök, den korta varianten då det kan vara svårt att få in en behandling i veckan i samband med bröllop, semestrar och allt. Men jag tror det kan ha god effekt, man måste TRO!
Macpau: Tack för drinktips låter ju hur god som helst, måste testa, kanske redan ikväll!
Jag håller tummarna för att det verkligen var en nidblödning (det låter faktiskt som det) och att du slipper den här ivf-karusellen, tänk det hade ju vart ett mirakel.
Försöker: Åh nej inte ett nej till, förstår hur det känns, men ge inte upp! Du kommer få ett jobb, och en bebis. Och sen när du har båda så kommer du tänka tillbaka på den här tiden att allt var värt det. Sluta aldrig hoppas! Stor kram!
MissDrutten: Har du tagit ett test? Det kan ju vara så att du är gravid.
Vitsippa: 10-12 äggblåsor är perfekt! Du ska se att de får ut många fina ägg på torsdag, lycka till!
Liffan: kram till dig med!
Tarda: Vilken RD är du på? Kan ju vara så att ägget borrade sig in och hittade sin plats att växa på, hoppas hoppas!