Lycklig vill ha mer skrev 2010-08-13 09:20:28 följande:
Ha ha du är ju galen, fast jag är impad att du fixar allt sånt på en restaurangtoalett, själv tycker jag det tar tid och är krångligt och jag har ju bara 150 enheter, 2 st räcker alldeles utmärkt att blanda til
Lämnat blodprovet så nu får jag vänta till i eftermiddag på resultatet, men hur mycket kan egentligen läsas ur det när jag har tagit endast två sprutor.
Äntligen fredag, en vecka på jobbet och det känns knappt att man har haft semester. Vad skönt det har varit att vara hemma under första tiden med spray och så. Tycker vi borde införa sjukskrivning under hela ivf perioden. Inget meckande med jobb, läkartider, medicintider och annat. Bara ta hand om sig själv.
Hej hej,
Jag är med på en namnlista angående att vara hemma under ivf! Fast då skulle man nog bli galen av allt analyserande
. Det är väl bra att du ska sänka dosen? då ser de väl att dina värden höjs bra? håller tummarna.
Jag är jättenervös inför måndagen..men mest nervös är jag nog över att det inte ska finnas några bra ägg och inte befruktas. Tur att man har sånt att oroa sig över, och slipper tänka på själva äggplocket
P.S min krater i pannan har blivit enorm då den är vätskefylld. Försökte sminka över den men det första min man sa när han kom hem var: "vad har du gjort??" Hmm...så det blir ingen toånsfylla Liffan. Får sitta med ett glas vin hemma och softa lite- pensionärsstyle.
Trevlig helg allihopa! Denna helgen ska jag försöka mig på att meditera och säga åt mina blåsor att växa till sig bra.
kram