Liffan skrev 2010-08-05 19:21:07 följande:
Grattis till spruten!! klart att du är bäst! *note to self - isbitsbedövning bra*
på måndag är det dags. försöker att inte fokusera på det men märker att jag är sjukt nära att gå in på min jobbmail så fort jag sätter mig framför en dator. men jag SKA hålla mig till på måndag! och sen har jag ju onsdagen att se fram emot
Morgon Fröken!
Ja, det ska bli jättekul att träffas igen efter sommaruppehållet. Måste säga att det var välbehövligt....nu tar vi nya tag! Inflyttning till huset om 4 månader. Om 2 måander börjar vi med inköpen, så tack och lov har jag annat att fokusera på nu samtidigt.
JaMA08 skrev 2010-08-06 01:42:20 följande:
Liffan: Jag fick veta att jag hade Endo genom titthålsoperation som jag gjorde 7juni i år, hade innan dess tagit prover som visar på ÄL varje månad, mensen kom var 29:e dag & spolningen var bra. Alla ulj som gynekologerna tagit har visat på fina ÄL blåsor runt Äl (cirka 4.7st på varje sida) så det är konstigt att vi aldrig blivit gravida trots min Endo. Men vi hoppas att IVF kan hjälpa oss!
Macpau: Jag tillhör inget lag ännu, har ju inte kommit så långt ännu. Kanske får ett annat besked 26/8. Har du fått tid för ÄP mm?
Ni får sökert veta det nästa gång ni kommer till SU. Vi fick reda på det i onsdags. Vi har fått prtel. tid för ÄP. Allt beror ju på hur/om blåsorna växer till isg...men prel äp v.33 Hjälp, det är ju snart!!
Lycklig vill ha mer skrev 2010-08-05 20:43:08 följande:
Macpau: Härligt att sprutandet gick bra! Kommer gå lysande. Menopur har jag också så det är ju bra att du testar den lite först
Ang fika så hoppas jag att ni har det super trevligt men det blir tillräckligt med åkande till Göteborg för mig det närmaste så jag tackar vänligt nej den här gången också.
Igår fick jag en liten liten blödning, på informationslappen står det att de flesta som startar på dag 1 inte får någon blödning så jag blev väldigt förvånad. Är på min spraydag 14 idag. Jag får väl fråga dem på tisdag då jag ska på besök, känns ingen idé att ringa på måndag och kolla när jag ändå har tid på tisdag..
Är det någon annan som blir anfådd och super trött när man anstränger sig. Antagligen är det min super dåliga kondition som visar sig men jag kan ju alltid skylla på sprayen. Idag gick jag typ 4 trappor upp och trodde jag skulle dö eller nått när jag äntligen nådde en kompis dörr
Träningen ligger nere under tiden ivf processen är aktiv för min del. Blir lite promenader och så men annars är jag lat och hoppas att kroppen mår bra av vilan. Hur gör ni andra?
Massa kramar!!!
Absolut, vi förstår! De flesta av oss som träffas bor i krokarna-så mycket lättare att få till det då ju! Ja, måste säga att menopuren funkar bra hittills (ja, efter 1 dag bara, men ändå...var helt OK att blanda & så). Det enda jag känner av än så länge är att jag har yrsel och är trött. Det kom bara så där! En konstig känsla då jag alltid är superpigg, men ger mig lite mer förståelse för dem som är morgontrötta av sig
. Så det är klart vi skuller på sprayen i ditt fall också!!
Vitsippa- jättekul att du kommer med nästa onsdag! kram