MIA SD skrev 2010-03-31 10:27:19 följande:
Testet var negativt.. Var förväntat men det känns jobbigt att börja om igen eftersom vi inte har ngt ägg i frysen..
Åh nej va trist, även om det var väntat...försöker tankeöverföra lite styrka att gå vidare!
Liffan skrev 2010-03-31 10:43:06 följande:
Nej, så misslyckad kände jag mig inte... framförallt är jag hoppfull över att mensen är HELT annorlunda den här gången. mycket rikligare vilket känns bra! Vi saknar dig lite Macpau men det är helt ok att fixa med bröllop så länge du tittar till oss ibland.
Som "pergoveteran" kan jag tala om att det blev den för mig med. Jag hade tidigare så att det kom lite lite första dagen, sen kom den igång dag 2. När jag gick min "utredning" fick jag veta att det är ett typexempel på någon som har låg hormonnivå. När jag började med pergo började den komma igång på dag 1.
MEN, efter mitt MA har det blivit "värre än någonsin", nu "förblöder" jag från dag 1, har fått köpa maxi ob, vilket jag aldrig någonsin haft innan och förra månaden såg det ut som någon blivit mördad i sängen, jag hade blött igenom allt och lite till. I gengäld är den över på 3 dagar, så jag tror inte mängden ökat så mycket, den har bara omfördelats...och just nu vet jag inte vilket som är bäst egentligen, för den där första dagen är inte ett dugg rolig.
Såg att ni diskuterat S-progesteron värden också....jag blir verkligen inte klok på vad som är bra och dåligt där, det verkar som om alla säger helt olika...Vad de sagt på SU till er stämmer ju inte alls med vad jag fått höra från mitt håll
Nu försvinner jag snart på "påsklov" och är tillbaka i etern igen på tisdag, vill därför ta tillfället i akt och önska er alla en riktigt Glad påsk!