Ivf våren 2010 i Göteborg-1a barnet?
nej för vi kunde valt att inte ta pergo från första början och gå direkt på ivf men man vill ju inte tacka nej till behandling som kanske kan hjälpa. man tar ju allt som erbjuds på vägen liksom
nej för vi kunde valt att inte ta pergo från första början och gå direkt på ivf men man vill ju inte tacka nej till behandling som kanske kan hjälpa. man tar ju allt som erbjuds på vägen liksom
ja dom visade mig en kurva påöverlag den "normala" fertiliteten.. vad som nu menas med normalt...
störst chans 90% är vid 15 års ålder (när man ändå inte är redo)
75% chans vid 20
50% chans vid 25 och sen minskar det mer och mer efter 25
ja precis, jag vill oxå långtidsodla innan dom bestämmer vilket som ska in.. blir inte behandlingen mer effektiv på det sättet istället för att gå igenom massa insättningar till ingen nytta månad efter månad
ja just det, det är ju valborg idag. usch va jobbigt jag kommer få det idag. jobbar i gatukök och börjar 21.00 och vi stänger ungefär halv4 om det inte finns mer kunder.. bara massa fyllosar idag då
någon som vart på infomöte om ivf nu i dagarna?
vi skain imorgon och undrar lite om vilka besked ni fått? vad jag förstått det som så får man infomöte nu och sen starta till hösten för dom ska ha sommaruppehåll? är det samma för er?
men då kan jag juhinna innan sommaruppehållet..
någon som vet när dom stänger och när dom öppnar igen?
ja idag var vipå SU på infomöte och jag är nu väldigt glad över att bo i västra götaland. vi fick tid för äggplock v 34. känns ju jättekul. vi ska tydligen få icsi, mikroinjektion och det känns ju ännu bättre för redan där har man ju fått hjälp med ett steg. min man fick även sticka mig med sprutan eftersom jag själv inte vågar riktigt än.sen hämtade vi ut all medicin. wohoooo ganska glad att bo i sverige och ha högkostnadskort som gick in direkt.. vi satt i bilen på vägen hem och räknade vad det skulle kosta och det kom upp i 8075 kr men vi betalade "bara" 1456 kr.
jag ska börja med nässpray i mitten på juli nångång och sen spruta med en dos på 112.5. vad har ni fått för doser?
det tog ganska exakt 3 månader för oss att få tiden till su från det att remiss skickades