Ivf våren 2010 i Göteborg-1a barnet?
![Glad Glad](https://www.familjeliv.se/lib/js/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-smile.gif)
God förmiddag i tråden!
Åhh är det så alltså, har ni sett något på FB? Loggade in snabbt igår men såg inget, tänkte iofs inte på att gå till henne sida specifikt...spännande!
Liffan jag tyckte det var helt okej, men inget jag kände att "oooh det här var vad jag behövde/saknade", men jag kommer såklart gå mina gånger och förhoppningsvis blir jag lite bättre på att sitta rakt i ryggen i skräddarställning i alla fall
Ego: I morse var det dags för BM besök äntligen! Hon mätte magen (jag låg inom intervallet, strax under medelvärdet) och så lyssnade vi på hjärtljud, vilka hördes tydligt och bra, men hon hann nog bara ha dopplern på magen max 10 sek innan Knyttet sopade till den första gången. Blodtrycket var bra, sockret med men jag har droppat lite i järnvärdet så jag ska äta ytterligare en tablett varannan dag så får vi se vad som har hänt eller inte till nästa gång. Det var väl ingen fara ännu, men det är bättre att försöka hejda det på en gång istället för att få upp ett värde som ligger för lågt. 3 kg hade jag gått upp på vågen där sen inskrivningen 31/1, så det får jag väl vara nöjd med. Moderskapsintyg fick jag med mig också och så har vi valt BVC.
Nattens dröm var om konstiga mässor, det var mat och elektronik och en massa folk från mina ungdomsår på plats...
Önskar alla en bra dag och hoppas vi hör något från Macpau!
Ooooh spännande nu! Skönt att det hemgång snart så jag kan FB knarka lite jag med fast mest ska jag jaga dammsugaren *suck, pust, stön och stånk*
Precis Liffan, det är just därför du ska gå på yoga idag!
Själv ska jag svänga vägen om apoteket och äntligen köpa allergitabletter, fick lista från BM idag och nu har det kliat i ögonen hela dagen, nysandet har jag stått ut med, men nu börjar det bli irriterande!
Stort GRATTIS till Macpau så länge iaf!!
Hej på er,
Äntligen fredag!
Uff det låter som en tuff helg Liffan, jag hoppas du kanske kan få lite hjälp med matlagningen i alla fall. Själv tycker jag det känns nog jobbigt att ha fem gäster ikväll på lite enkel grillning där det mesta är halvfabrikat. Men ni får säkert en väldigt lyckad möhippa i alla fall!
Jag hoppas att allt är bra med Macpau och alla er andra också! Juristen du är med i oss i tanken ibland hoppas jag.
Önskar er alla en trevlig helg trots hotet om dåligt väder....
Stort grattis Macpau! Hon är så fin Men det låter som allt blev lite väl dramatiskt när hon bestämde sig för att komma till världen, jag är så glad att allt gått bra och nu hoppas jag ni repar er snabbt och att allt går bara bra från och med nu.
Morgon i tråden,
Juristen, jag förstår dig och det tror jag alla gör härinne, oron blir vi nog aldrig av med helt och tyvärr tror jag du har ytterligare 18-20 år att se fram emot när den här perioden är passerad...man får försöka låta bli att bli galen bara Så du får gnälla av dig lite här hos oss när det blir för mycket. Förövrigt har ni berättat för nära och kära nu eller ligger ni lågt tills ni varit på RUL?
På onsdag runt 15.30 kommer jag vara klar på en konferens i Gbg, funderar på att inte åka med de andra hem utan ta en buss lite senare och ta en tur på stan, är det någon som i sådana fall har tid/lust med en kortare fika?
Önskar alla en riktigt trevlig vecka!