• Liffan

Ivf våren 2010 i Göteborg-1a barnet?

Stella Kardunn skrev 2010-08-30 14:41:57 följande:
    Nu är jag hemma igen (fick vänta lite på sambon i Gbg). Det blev 12 blåsor de tömde (de räknade till 14 på VUL) och ur dessa fick de ut totalt 8 ägg. Om det är bra eller dåligt får vi som vanligt vänta 2 dagar på att få reda på.

Tack för tumhållningen!

Macpau, hoppas du mår ok!
    Nu håller vi tummarna (igen) för att de har det trevligt med sambons simmare! mys mys!!

Kissie: hoppas att värderna var bra och att sprutningen fortsätter med färre blåmärken!

Massa kramar till dig Macpau!!

Jag håller på att bli sjuk.  har varit en hektisk dag så nu känner jag mig helt slut!
  • Liffan

Macpau: Då håller vi tummarna för att det blir ett fint plus på fredag!! för inte kommer du väl testa innan dess nu ?!?! jag har definitivt åkt på något - låter som en traktor när jag andas...

hur mår du efter ÄP Miss Star? hur gick det för dig? gjorde det ont eller fungerade bedövning och droger?

här ska vi egentligen dra igång ÄL-vecka men just nu är jag inte i form för det... får nog vänta någon dag men det borde inte vara hela världen, räknar med ÄL på lördag.

Trevlig måndagkväll!

• Liffan

Miss Star: lycka till idag! håller mina tummar allt vad jag kan för att telefonen håller sig tyst och att allt går bra sen med!! Hör av dig så snart du kan!! Vilken tid är det du ska vara inne? *räknar på restider från större staden till den mindre*

hej på er andra! hoppas att ni får en fin dag!!

kram

• Liffan
    Stella Kardunn skrev 2010-09-01 10:51:56 följande:
    Det blir ingen ET idag Gråter De ringde redan vid 9 imorse...

7 ägg blandades med simmare, allt såg precis ut som det ska, alla prover var okej...inte ett enda blev befruktat.

Nästa gång kommer de göra microinjektion på allt.
    Massa med kramar vännen!! jävla skit!! vill krama dig på riktigt och inte via datorn...

Macpau: håller tummarna för att det ska bli ännu starkare. vilken väntan...

kanske fika i mitten av september om folk vill och kan?
  • Liffan

Miss Star: förstår verkligen känslan av att man önskar att de kunde fiska upp ett gäng för att rädda dem, så hade jag också känt. och det kanske är så att det här var problemet tidigare som man nu kan kringgå - då finns det ju säkert stora chanser att det kommer att lyckas i framtiden. jag tror stenhårt på att det kommer lösa sig för er!!

KRAM Hjärta

• Liffan

Tarda: bra inställning med sommaren där! tyvärr så har jag just åkt på en sån där sommarförkylning - de är ju de värsta... hur mår du annars?? när är den stora dagen egentligen? glöm inte att vi vill se bilder sen!! måste ju få se hur det löste sig med klänningen.

kram på er!

• Liffan

Godmorgon!!

ännu en dag i förkylningens tecken och töcken...

hoppas ni får en fin dag!

• Liffan

ha ha, jag svär att jag sitter här och dräglar när jag läser om den goda maten, Tarda. älskar pilgrimsmusslor och äpplesorbet låter fab! en pulverdiet på tre veckor borde väl göra susen! det är kanske lite jobbigt när både din och hans storlek förändras...  gud vad tiden går fort! RUL om en vecka redan!

Miss Star: då får du och jag följas åt och även om jag önskar att det hade lyckats för er nu så är jag glad att jag får sällskap av en så deilig böna!! jag börjar spray i mitten av oktober så ganska nära ändå...

Macpau: gud vad härligt med bokad bröllopsresa - vill också ligga och läsa!

jag kan den 21 september!

• Liffan

Miss Star: tack för påkryningen - det verkar faktiskt fungera!

Tarda: vilken våg är det tresiffrigt på?  jag vägrar nämligen tro på SUs våg - både jag och sambon hade orimilgt många kilon extra efter semestern. blivande maken kanske kan få en sån mammamudd insydd i bröllopsbyxan?

LVHM: halva tiden gjord nu! några roliga helgplaner som kan mota tankarna lite? ska ni köpa husdjur? eller kanske bara tillbehör...

• Liffan

Hej tjejer!!

Ville bara önska trevlig helg till er! jag drar till hemtrakterna igen. så ingen aktivitet i sänghalmen under helgen (åker ensam) och det har det inte heller varit under veckan. vi kände att vi behövde en ledig månad så nu kommer jag inte behöva undra inför mensen - ska bli jätteskönt!

Kram på er alla - återkommer med div kommentarer när jag inte är på språng!

Svar på tråden Ivf våren 2010 i Göteborg-1a barnet?