Ivf våren 2010 i Göteborg-1a barnet?
men det är iaf ÄL-tider nu. fan vad svårt det är att veta om man har ÄL-flytningar när det kan vara så mycket annat som finns där inne när man ligger i i bingen...
Hallå i tråden!
Liffan-ring dem och kolla om de ka skriva ner ditt namn, ifall det skulle bli ett återbud? (om du kan det, med jobbet då, förstås)...
Jag sprutar ju en monsterdos, men är faktiskt riktigt orolig över att mina ägg inte växer/inte finns några ägg...jag känner knappt nånting! Ska det inte göra det?? Jag som var så orolig för överstimulering...tji fick jag. Jag kanske har hamnat i klimakteriet redan?? jag vet ju att min äggreserv inte är så bra...(stoppa mig innan jag målar upp ett mardrömsscenario).
Sorry tjejer, ingen bra dag idag
Hoppas alla har en bra helg & kram på er alla. Ni är bäst.
Godmorgon girls!
Hoppas helgen har varit bra! jag flög upp ur sängen halv sex idag så min morgonpigghet är tillbaka. kanske lite väl mycket...
kollade på min remissbekräftelse precis och blev lite orolig. det står att den är från reproduktionsmedicin. men det är väl där jag har varit det senaste året - nu ska jag väl till ivf-avdelningen vad den nu kan heta?!?!? nu vet jag att det var tusen år sedan ni fick era brev men kommer ni ihåg något skulle jag verkligen uppskatta era svar!! jag ska försöka ringa idag också men inser att det är typ första dagen de har öppet vilket kanske gör det svårt att komma fram...
kram på er!
Tack för era svar - det är ju sant som ni säger att allt heter reproduktion, men inte ett ord om IVF på kallelsen. har försökt komma fram idag men inte lyckats. har ju inte heller kunnat hänga på telefonen hela tiden, det var visst en del mail att ta hand om visade det sig...
hoppas att proverna var bra Maccis!
Hoppas att det går bra för dig nu Macpau!! Håller mina tummar som bara den!