• Liffan

Ivf våren 2010 i Göteborg-1a barnet?

Tarda skrev 2010-06-10 20:15:25 följande:
    Nej ingen fasta behövs inför ET som bara är som en enkel gynundersökning, det görs ju dessutom på eftermiddagen så då hade man blivit bra hungrig. Lycka till!!

Va skönt att det gick bra LVHM, 50% är ju galet högt, det bara måste gå då Skrattande

Jag är helt förbluffad över att jag höll mig ända till rd15 innan jag testade. Jag är annars typen som smygöppnar julklappar, men nu var jag så rädd att jag nästan inte vågade testa.

Har du ÄL utan pergo Liffan? eller kör du en sista kur? Hoppas det ger resultat Flört

Hur är det med er andra, har ni tagit sommarlov?
    Hej!

Äntligen fredag! synd bara på vädret... men dans och glam är det som gäller för helgen! oh, I like!

jag har en alldeles utmärkt ÄL utan pergo, bättre än när jag åt enligt progesteronvärdet... så vi kör på. synd bara att vi har nattliga gäster hela veckan, två nätter (ons-fre) och idag uppehåll men då jobbar min sambo och sen nattlig gäst lördag till måndag också och dessutom jobbar C jobbar resten av helgen också... det får bli fler hemkallanden från jobbet tror jag.

kram
  • Liffan

Nej, vad tråkigt Vitsippa!! så ledsen för din skull. stor, stor kram

• Liffan

Hej tjejer,

Hoppas ni mår OK i den annalkande sommaren!

Vitsippa: Kramar till dig! hoppas du får en riktigt skön sommar med mycket välförtjänt ledighet!!

MissDrutten och Lycklig: håller tummarna för er!!

FrkSommar: hur går det för dig?

MissStar, Tarda och Macpau: hej hej!!

Kram till er alla!!

• Liffan
    Lycklig vill ha mer skrev 2010-06-20 22:55:28 följande:
    Hej tjejer.
    Verkar som jag hänger med er på SU i augusti. Fick mens i fredags så mitt FET misslyckades väl. Blir till att testa på torsdag ändå precis enligt instruktioner men det känns väldigt långsökt att detta skulle ha lyckats ändå.
    Åh vad tråkigt, Lycklig!! jag håller tummarna för höstens äventyr för oss alla!

Macpau: nu är det snart dags för spraystart! hoppas allt går smidigt och bra!

Tarda: hoppas att allt är bra med dig och det lilla miraklet!

Kram
  • Liffan
    Stella Kardunn skrev 2010-06-22 11:16:53 följande:
    Tror de flesta tagit semester härifrån nu, men jag ville ändå bara kika in och önska er alla en trevlig midsommar och en skön sommar, med mycket sol och ledighet Solig

Jag följer fortfarande min IVF plan såpass att ÄP veckan ligger kvar på samma som när jag fick planen i maj. Spraystartar i början på augusti.

LVHM ---> Så himla tråkigt att ditt FET inte verkade gå vägen Rynkar på näsan försök ha en bra sommar ändå och så får även du ta nya tag till hösten.

Tarda --> Jag är säker på att du kommer få se en alldeles perfekt köttbulle på torsdag Drömmer
    Hej Miss Star!!

Kul att se att någon lever .

Är enormt rastlöst och uttråkad - det kryper i kroppen på mig. imorgon bär det iaf av till sthlm för traditionsenligt midsommarfirande. ska bli så mysigt att hänga lite med familjen! ska dock ha mens på fredag och jag tycker att det känns jobbigt att jag kommer att må så dåligt som jag gör nuförtiden. dessutom är det aldrig roligt att se alla glada småbarnsföräldrar med sina små barn runt midsommarstången. kanske bara bäddar ner mig i en säng direkt på morgonen för att slippa allt.

Tarda: lycka till på torsdag!

Macpau: lycka till med spraystart på lördag!

Ha en härlig midsommar allihop!
  • Liffan

Hej fina tjejer!!

Är det underbart att sommaren är här?!?! har haft det underbart på landet och blandande värktabletter och sprit i en alldeles lagom dos så att jag t.o.m. fixade dansen kring stången. jag kan ju inte motstå ändå - det är ju så roligt! och nu var jag mer beredd på känslan så då gick det mycket bättre faktiskt.

Tarda: grattis till finfin köttbulle!!!! gud vad roligt och skönt att få se!

Macpau: härligt med London och grattis till lite fastare anställningsformer för maken. ditt jobb verkar vara helt stört med alla gravida. tacka vet jag mitt jobb, i min grupp på fyra kvinnor  är vi en som passerat klimakteriet och resten av oss kämpar tröstlöst med att bli gravida (har jag nu fått reda på/luskat ut). så jag är omgiven bland vänner även om vi inte pratar om det .

massa med kramar till er alla!!!

• Liffan
    MissDrutten skrev 2010-06-29 16:19:38 följande:
    Idag var det TD-dagen...och jag kan inte tro att det är sant men det visade två streck... POSITIVT...Glad

Vågar inte riktigt tro att det är sant.
    Allt kan hända såklart men vad glad jag/vi är!

Ska till SU 26/7 för ett ultraljud (hoppas jag).

kram till er alla.
    Åh vad fantastiskt underbart!! stort grattis MissDrutten!! måste vara så härligt att få dela den glädjen... *längtar*

Kram
  • Liffan

godkväll i denna sommarlediga tråd!

här äl-sexar vi och längtar efter semester (från jobbet alltså). bara fyra dagar kvar nu. sen blir det lite kringfarande och 30-årskalas för mig. tjoho!

kramar på er

• Liffan

Hej tjejer!

Kissie: Grattis till MC-kort! blir det semester i den andan? när blir det spraystart?

MissDrutten: Härligt med lite graviditetssymptom. nu hittar jag bara på men jag tycker att det borde vara som du säger - att det räknas som vilken cykel som helst eftersom det är ostimulerat. hur långt är du gången då?

Tarda: hoppas att allt är bra med dig och köttbullen!

Alla som börjar spruta snart: lycka till!!!

Kramar

Svar på tråden Ivf våren 2010 i Göteborg-1a barnet?