Tarda skrev 2010-07-29 09:11:19 följande:
Hej Allihopa!!
Önskar att jag kunde säga att det går finfint att vara gravid, att det är solsken och fluffiga kaniner hela tiden. Istället mår jag illa mest hela dagarna, som tur är kan jag kontrollera kräkandet men orken och aptiten är det inte mycket med. Jag mådde så bra i början så när detta kom runt v 9-10 blev jag riktigt förvånad, så typiskt. Det är mindre än 2 månader kvar tills vi ska gifta oss och som det känns nu vill jag nästan ställa in, finns ingen ork över till att planera och fixa, men men.
Kommer ihåg att jag tänkte att jag minsann inte skulle klaga om jag mådde dåligt, att det är en piss i havet mot allt man gått igenom, tji fick jag. Inte för att jag klagar hela tiden men häromdagen när jag tänkte nått i stil med "Helvete, jag vill verkligen inte vara gravid längre, fy fan" insåg jag att jag är precis som "alla andra", suck
KRAM
Det är precis som om jag hade skrivit detta. Jag mår och känner precis som du
Har oxå stor nytta av min lilla bok jag skrivit och rekomenderar alla att skriva en. Den hjälper de dåliga dagarna och de bra dagarna påminner de en och man blir lite ödmjuk inför hela grejen.
Synd att jag bor så långt från Gbg. hade varit kul att kunna hänga med på fikan och träffa er. Ni har varit sådant stöd och är det fortfarande när det behövs lite peppning
kram