• JaMA08

Ivf våren 2010 i Göteborg-1a barnet?

Macpau: Va roligt att höra, nu håller vi ALLA tummar som finns att ruvningen ska sluta med ett fint Plus!!!!!!!!!

• JaMA08

Någon av er som haft en läkare på sahlgrenska som heter Milan i förnamn??

• JaMA08

Macpau: Hur går ruvandet?? Jag har det likadant på mitt jobb, cirka 20bebisar på 2år *blir tokig* Men du blir säkert snart en av dem ska du se *ler*

Imorgon ska vi till Dr Milan för återbesök efter operationen och vi får se hur allt ser ut, är SJUKT nervös för detta... Jag skulle egentligen till en annan doktor men de bytte till Milan *undrar varför*???

Lycka till ni andra oxå, 2011 SKA vi plussa.......................

• JaMA08

Vi blev godkända för Ivf, känns superbraSolig Dr Milan gjorde inte ens ett ulj och besöket tog 2minuter. Allt känns roligt men oxå skrämmande.

Macpau: Hoppas du plussar snart, när ska du testa??

Liffan: Visst trodde man att man skulle plussa för längesedan! Jag trodde att jag skulle plussa 2008, men hoppas att detta året slutar med plus för oss alla.

• JaMA08

Tack för era svar, ni är så goa Solig

Vi är nu uppsatta i kö, egentligen är väntetider 90dagar men dr Milan skulle be dem prioritera mig då jag redan står på sprayen och mår så dåligt av den. Så det kan bli allt från nu tills 90dagar sa han, bara vänta och se..

Hoppas ni får en underbar helg allihop... Kramizz

• JaMA08

Macpau: Så tråkigt att höra, vet ju hur mkt du hade önskat ett annat slut. Sänder mina tankar till dig. KRAM

• JaMA08

Vi har fått tid för vårt första Ivf besök, den 5/10 ska vi dit. VI ÄR SÅ LYCKLIGA!!!!!!!!

• JaMA08

Tack för eran inlägg, hoppas på ruvning och ett stort Plus innan året är slut.. Lycka till ni oxå.. Kram

• JaMA08

Liffan: Tack, ibland är inte ens hjärnceller lika bra som innan. Ha det..

• JaMA08

Macpau: Va roligt att du spyr *LER* Härligt för dig att du fick ett plus på första Ivf, hoppas att det smittar av sig.. Kram

Svar på tråden Ivf våren 2010 i Göteborg-1a barnet?