Ivf våren 2010 i Göteborg-1a barnet?
Macpau: Va roligt att höra, nu håller vi ALLA tummar som finns att ruvningen ska sluta med ett fint !!!!!!!!!
Macpau: Va roligt att höra, nu håller vi ALLA tummar som finns att ruvningen ska sluta med ett fint !!!!!!!!!
Någon av er som haft en läkare på sahlgrenska som heter Milan i förnamn??
Macpau: Hur går ruvandet?? Jag har det likadant på mitt jobb, cirka 20bebisar på 2år *blir tokig* Men du blir säkert snart en av dem ska du se *ler*
Imorgon ska vi till Dr Milan för återbesök efter operationen och vi får se hur allt ser ut, är SJUKT nervös för detta... Jag skulle egentligen till en annan doktor men de bytte till Milan *undrar varför*???
Lycka till ni andra oxå, 2011 SKA vi plussa.......................
Vi blev godkända för Ivf, känns superbra Dr Milan gjorde inte ens ett ulj och besöket tog 2minuter. Allt känns roligt men oxå skrämmande.
Macpau: Hoppas du plussar snart, när ska du testa??
Liffan: Visst trodde man att man skulle plussa för längesedan! Jag trodde att jag skulle plussa 2008, men hoppas att detta året slutar med plus för oss alla.
Tack för era svar, ni är så goa
Vi är nu uppsatta i kö, egentligen är väntetider 90dagar men dr Milan skulle be dem prioritera mig då jag redan står på sprayen och mår så dåligt av den. Så det kan bli allt från nu tills 90dagar sa han, bara vänta och se..
Hoppas ni får en underbar helg allihop... Kramizz
Macpau: Så tråkigt att höra, vet ju hur mkt du hade önskat ett annat slut. Sänder mina tankar till dig. KRAM
Vi har fått tid för vårt första Ivf besök, den 5/10 ska vi dit. VI ÄR SÅ LYCKLIGA!!!!!!!!
Tack för eran inlägg, hoppas på ruvning och ett stort innan året är slut.. Lycka till ni oxå.. Kram
Liffan: Tack, ibland är inte ens hjärnceller lika bra som innan. Ha det..
Macpau: Va roligt att du spyr *LER* Härligt för dig att du fick ett plus på första Ivf, hoppas att det smittar av sig.. Kram