Ivf våren 2010 i Göteborg-1a barnet?
Juristen snacka om att det går undan nu jag är övertygad om att det kommer gå mycket bättre den här gången för er med! ICSI is da shit eller vad säger ni tjejer?Åh Finiz jag håller tummar och tår allt jag kan för att det går vägen det är så hemskt att man ska behöva vänta på besked hela tiden, men å andra sidan är det bra med, de ger verkligen "naturen" en chans att visa vad den går för så inga misstag begås. Minns själv när jag fick mitt MA konstaterat samma vecka de slog upp stort på alla kvällstidningarna att det var flera stycken som fått besked att det var missfall och att det sen visat sig att de försökt abortera fullt friska foster. Då var det otroligt skönt mitt i all misär att man verkligen fick vänta en extra vecka, ta flera Hcg prover osv...
Frikadellen här går vi från misär till otroliga glädjebesked från en mening till den andra.....Så roligt att höra att allt verkar gå som det ska! Grattis
Liffan åh nu är jag sugen på pannkakor också, attans! Igår pratades det om varmkorv med bröd så jag nästan var redo att byta ut min medhavda lunch mot en sån på korvmojen och sen var jag hemma hos en tjej efter jobbet där det luktade ljuvligt av rostat bröd, så då blev jag sugen på det + varma mackor...kort sagt, jag är huuuuuungrig! *knaprar sötmandel* och det är väl fortfarande mitt enda ihållande symptom så jag lyckas inte heller slappna av särskilt bra, om det är någon tröst...
I övrigt kan jag tillägga som kommentar på din "detaljkommentar" att jag är en storkonsument av trosskydd och har så varit sen innan ÄP tom...Enstaka dagar är "lugnare" men de är som sagt enstaka....Magen i övrigt går upp och ner i dagsform, men jag försöker vara oerhört uppmärksam om det börjar knalla iväg på dagarna, för en historia som Macpaus ska ni inte få höra från mig iaf!!
Glömde fråga förresten, fick du göra något VUL/UL på inskrivningen eller måste du vänta till RUL?
Vitsippa fortfarande inget utslag?
Hoppas allt är bra med er andra! Kramar