Ivf våren 2010 i Göteborg-1a barnet?
Liffan åh va skoj att få se det lilla livet på riktigt Håller alla tummar och tår att den fortsätter trivas och växer och frodas! Färgen blev bra förövrigt, men min frissa såg lite förvånad ut när det var jag som dök upp på lördagsmorgonen, hon hade trott det var någon med samma namn eftersom det inte var så längesen jag var där för en vanlig klippningJo fyra julbord är lite för mycket på fyra dagar, men vad gör man när man har sån tur att bli bjuden och alla lyckas tajma varsin dag...domen lyder iaf, laxen och patén var klart godast i torsdags, ris a la maltan godast i söndags...och inget slår godisbordet i söndags! Årets stora besvikelse var omeletten, inte helt bra någonstans, den hade potential i söndags tills jag upptäckte hur kopiöst salt den var men nog om mina julbord nu
Annars är jag precis som Kissie mest bara i väntans tider....känner inget alls av någonting och det är en heeeel vecka kvar till test...tror inte någon mens kommer att komma innan då jag blev rätt försenad förra gången när jag visste att inget fanns där, så jag tror det är testet som kommer att få visa resultatet. Sambon har redan försäkrat sig om att jag har för avsikt att köpa flera tester, så vi kan testa ordentligt
Jobba sa du Macpau okej då, får köra igång här med då trevlig dag på er alla!