Ohoj på er. Det blir mest mobilsurf för mig och jag är lite för bekväm för att skriva inlägg då men läser gör jag.
Skönt att BVC har koll på magarna, hoppas lillan biffar på sig där inne Vitsippa. Passa på att äta mycket kakor, de kalorierna hamnar direkt hos bebisen.
Ja de verkar ha en del gemensamt Macpau dagsömnen här är oxå katastrof, vet inte om hon ställer om till att sova 1 gång/dag eller om det är en fas men det får gärna gå över nu. Ofta försöker jag natta över en timme innan hon till slut somnar. Kvällarna är likadana och sen är det uppvak och snutt omvartannat 04-08.
Men som tur är vägs det upp av att hon är så himla go o glad resten av dagarna, att kunna röra sig runt själv har verkligen gjort S nöjd och hon har börjat kunna sitta o pilla själv några min då och då, skönt. Ibland släpper hon handen och står och balanserar några sekunder, det ser så underligt ut, inte ska hon kunna sånt hon föddes ju nyss. Hon älskar att träffa andra barn och tar kontakt och ler mot allt och alla, underbara unge
Nån får gärna lägga in mina gissningar, tror som Macpau att de kommer samma dag.
Vitsippa; tjej, 21 oktober, 2780, 48 cm
Juristen; tjej, 21 oktober, 3720, 52 cm
Härligt att R blivit av med byxan, nog för att hon var den sötaste trafikkon jag sett men så skönt att kunna sprattla fritt med benen.
Kram