Ivf våren 2010 i Göteborg-1a barnet?
Hej Försöker! kul att se dig! du får gärna hålla dig borta men känn inte att du inte får lassa över saker på oss. that's why we're here! och gärna hålla dig borta vet jag inte - jag ser helst att du är här så ofta som möjligt - Härligt med Italien!! *avundsjuk*
Finiz skrev 2010-04-28 07:26:13 följande:
Ja men nu börjar det kännas mer och mer. Höll på och bar stenar igår och då kände jag hur det spände i magen. Nu känner jag hela tiden, mest när jag sitter. Men det är skönt, då vet man att det händer nått.Åh vad trist med dessa minus, man hoppas ju så in i det sista att det ska ta sig. Själv har det varit obefintligt med sex sedan vi var på första besöket på SU, vi har liksom gett upp naturligt och lagt allt i händerna på SU. Lite trist att det ska vara så men får hoppas att lusten kommer tillbaka.. Då håller jag tummarna att det dyker upp ett plus, eller du har kanske inte tänkt testa? Vore ju super om du slapp ivf! Kram! Nu ska jag gå och ta blodprov igen, känns som jag springer ner vårdcentralen här..
Hoppas blodprovet gick bra! inget test här inte! dels för att jag aldrig testar eftersom jag tycker att jag märker rätt tydligt på min kropp att mensen är på väg veckan innan mens. och denna gång behövs det verkligen inget test för här dök mensen upp under förmiddagen. har sån enorm mensvärk och sitter mest och skakar. la mig ett tag i vilrummet men nu är jag tillbaka framför datorn men får inte mycket gjort... jävla mens!
Funderar på att ringa SU och säga att jag vill att de skickar remiss nu istället för att vänta ytterligare en månad på något som känns rätt fruktlöst. jag känner ju av min ägglossning mindre med pergo än utan. det känns inte rätt. får ringa dem imorgon och höra om de går med på det.
Kram på er från en inte alltför uppåt Liffan!