Tarda: Lycka till med spraystarten! läskigt det är när mensen spelar en spratt på det sättet...
Stella Kardunn skrev 2010-04-20 22:14:01 följande:
Kallelsen har kommit! 17 maj är det dags, nu ska jag bara se om det är möjligt att få nybesöket före lunch så jag kanske inte behöver ta en hel dags semester.
GRATTIS! Äntligen!! och på Norges nationaldag också... då kan du kanske fika med oss sen på eftermiddagen?
Har ju inte fått någon kallelse men pröva 031-342 28 71, det går till sekreteraren som har hand om IVF-kön. om inte annat kan de kanske ge dig numret där.
Macpau: Åh, vad spännande med informationsmöte idag och första möte imorgon!! gud vad tiden har gått fort sen du startade tråden och precis hade fått remiss. även om väntan ibland har känts olidlig... tänker på dig idag när du sitter där och, förhoppningsvis, lär dig en massa!
Finiz skrev 2010-04-21 07:49:47 följande:
Var på SU igår för att lära mig ta spruta. Eller sambon fick ta den, jag fegade ur.Sprutan kändes inte först men sen brände det till lite när vätskan kom ut.Så det kommer nog gå bra detta. Men det är mycket att hålla reda på med sprayande och sprutande, jag har fått ställa alarm 5 gånger för att inte missa någon tid.
Åh. jag är hur rädd för sprutor som helst men det jag möjligtvis är än mer rädd för är att min sambo skulle ge dem till mig. modigt av dig (även om du säkert fungerar annorlunda
).
Gud vad mycket det är som händer här nu! Lycka till med spraystart Vitsippa!
Och MissDrutten: jag håller tummarna för och tänker på dig!!
Försöker: Hoppas du mår bra!!
Kram till er alla!!