Finiz skrev 2010-05-12 13:11:08 följande:
Va? Hittade hon inga äggstockar, var hon ny? Gud vad frustrerande.Spraya 4 veckor, låter länge, eller är det tillsammans med sprutor?Ja skönt att få komma igång och du tiden kommer gå jättefort!
Nix inga äggstockar här inte, men hon verkade vara gammal i gemet..
Att spraya fyra veckor är bara spray inga sprutor. Ifall jag hade en endometrios liggande så den verkligen skulle tryckas ner. Jag hoppas verkligen att det kommer att gå super fort
Håller verkligen med om att det är tur att denna sida finns, både så man får hålla sig uppdaterad och det underbara stödet ni ger allihop!
Vårblomman7 skrev 2010-05-12 11:29:21 följande:
Låter ju skönt att det inte behöver bli så många besök till SU, om allt flyter på som det ska. Jag låter mig också tro att långtidsodling eller ej faktiskt spelar stor roll.Min läkare pratade aldrig med oss om att det skulle behöva vara aktuellt med spray-eller avtag av den naturliga ägglossningen, mer bara att vi skulle starta direkt med sprutorna. Många som sprungit vårruset ännu? 34 minuter och kände mig som en säckpotatis hahaha!
Nu har jag lyckats sova bort hela kvällen igen men det kanske är vårruset som hänger i (kan nästan inte gå av denna hemska träningsvärk) sprang på 31 min o hade helst velat krypa in i målet :) hihi