Vitsippa åh va kul att plusset håller i sig! Antar du redan hunnit ringa till SU nu och tom fått tid för VUL, så spännande. Du har helt rätt inställning, så länge du inte har någon anledning till oro är det bara att passa på att njuta! Jag beundrar dig som klarar av det med, men det är väl den borne pessimisten i mig som gnäller om jag mår fööör bra
Låter rätt logiskt att hormonerna är ur balans efter att ha manipulerats så till den milda grad som man gör vid ivf, men jag är ändå så besviken, fick ju mensen efter försöket precis på dagen och hade därmed förhoppningar om att resten skulle gå enligt plan med, nu börjar jag oroa mig för att vi inte hinner före jul...
Macpau åh det låter sååå skönt att få komma iväg och bara ligga i en solstol och ta det lugnt, jag är avis! Hoppas du slipper allt illamående nu så du verkligen kan koppla av och njuta också
Finiz Härligt att en av oss är på banan iaf, jag hoppas resten flyter på utan problem.
Vårblomman SU ringer enbart mellan ÄP och ET om något är fel, så du vill INTE att de ringer
Alla detaljer i övrigt får man ta vid själva insättningen.