Inlägg från: Lycklig vill ha mer |Visa alla inlägg
  • Lycklig vill ha mer

Ivf våren 2010 i Göteborg-1a barnet?

Kissie: hade du och jag FET samma dag? Jag hade återförande den 16:e november med TD den 4:e december. Jag räknar återförardagen som dag 0 och då blir det 18 dagar på lördag.

• Lycklig vill ha mer
    Macpau skrev 2010-12-02 09:16:30 följande:
    OOPs jag kollade fel. Det är ju TD dags!! 

LVHM- och du också!  vad spännande!! Uppdatera snarast, tack

Usch för TD dags säger jag. Jag vill verkligen inte testa. Fy. Har TD på lördag men ska på julbord med jobbet i morgon så det känns som det blir ett test i morgonbitti för att klarat av den biten. Känner ingenting speciellt därför är jag inte så hoppfull. Det enda är att jag började med lite blödningar dag 15 förra gången och det var i går. Än så länge lungt.
  • Lycklig vill ha mer
    Liffan skrev 2010-12-02 10:49:36 följande:
    Hello!

LVHM: lycka till imorgon! jag kände inte heller något så jag håller tummarna att det är bra för dig också!

kram på er i kylan!
    Ja jag vet inte har kikat runt lite, vilket man inte ska göra, och progynonen som jag äter kan ibland göra att mensen inte kommer. Så även om jag fick mens före TD förra gången så är ju det inte säkert att utebliven mens just nu betyder något speciellt.
  • Lycklig vill ha mer

Grattis Kissie!

Själv blev det ett minus för tredje gången

• Lycklig vill ha mer
    Rondellen skrev 2010-12-27 08:56:58 följande:
    Hej vänner. Jag har har inte varit så aktiv hittils i denna tråd då jag skulle börja spraya för IVF1 den 17 december som skulle vara min första mensdag. Då mensen forfarande inte hade kommit den 21 dec och jag inte hade kunnat börja spraya än så gjorde jag ett grav-test för att vara på den säkra sidan.

TIll min stora förvåning var det positivt! Två år av vånda och misströstan, och precis när man ska sätta igång med ivf och är helt inställd på den processen, då händer miraklet! Kan ni fatta vilken chock?

Jag försöker hålla huvudet kallt, jag har ultraljud den 30:e för att kontrollera att allt är bra. jag har ju fått operera bort en äggledare pga av utomkvedshavandeskap, så det måste kontrolleras att embryot sitter rätt denna gång.

Men av den anledningen tar jag bort mig ur denna grupp och önskar er andra STORT lycka till!
    Grattis Frikadellen. Under kan ske!!
  • Lycklig vill ha mer

Jag har hållt mig lite off-line det sista också och fokuserat på annat men ville titta in och kolla till er lite

Idag drar jag och sambon till Thailand i två veckor. Underbart!!

• Lycklig vill ha mer

Hej tjejer,
    Tittar in och säger hej. Jag har varit lite distansierad det sista. Är på gång med FET, totalt mitt fjärde återförande. Lutar åt v.4 tror jag.

Massa kramar

• Lycklig vill ha mer
    Vattuman skrev 2011-01-27 09:09:37 följande:
    Ha ha, tack vad gullig du är!
    Höll på att få hjärtsnörp när mobilen ringde strax efter 8 imorse.
    Som tur var var det bara en kompis som ringde, men man hann ju tänka både ett och annat...
    Fortsätt håll tummarna!
    Jag uppdaterar så fort jag har några nyheter...

Kram
    Jag håller tummarna för dig idag! Jag är också på g i dag med ett FET så jag hoppas min telefon är tyst den också!
  • Lycklig vill ha mer

Det såg fint ut igår så nu är jag också ruvare igen!

• Lycklig vill ha mer

Miss Drutten! GRATTIS!! Vad fantastiskt och hoppas att allt går bra!
    Vad verkligt det blev nu. Nalle

Svar på tråden Ivf våren 2010 i Göteborg-1a barnet?