• Tarda

Ivf våren 2010 i Göteborg-1a barnet?

Men va 17, mitt inlägg kapades. Det skulle vara ett hjärta efter "härligt" iaf.

Vad bra det låter på Calanderska LVHM, jag håller tummarna för era små gryn, det är verkligen er tur nu.

• Tarda

11 låter fint, hoppas att S samarbetar på morgonen. Jag tar nog med Mr Tarda om han inte har andra planer.
    Ni har väl sett att man går 2 för 1 med deras iPhoneapp?

Den (nämner inga namn) som kallade S a-barn ombedes snarast att kolla upp betydelsen Flört

• Tarda

Hallå i tråden.

Vi har varit hos min mamma sen innan påsk och avslutade med en Valborgshelg i Halmstad med vänner. Jättekul såklart men oj vad skönt att komma hem efter så lång tid. S är lite ur gängorna sen ett par dagar, resan eller utvecklingssprång, vem vet? Jag hade absolut tänkt komma ikväll men nu undrar jag om vi inte borde ta det lugnt ett tag så att hon kommer i fas. Vet egentligen inte om det är hon eller jag som påverkats mest av miljöombytet, tycker att jag blivit en sån där hispig hönsmamma, suck. Det är så kul att träffa er och jag tänker att en kväll iväg inte skadar, men jag kanske är ego?

Är det ok med dig att ge besked med kort varsel Vitsippa? Jag hoppas verkligen vi kan komma men verkar S trött ikväll får vi bli hemma.

• Tarda

Äntligen somnade hon, det är hemskt när man inte vet vad som felas och missnöjet bara blir större och större. Nu ligger hon i min famn (ingen utflykt för mig idag alltså) och ser så nöjd ut så, undrar hur det låter när hon vaknar?

Hoppas ni får en toppenkväll, klappa på den färdigjästa magen från mig :)

• Tarda

No worries Macpau, du hinner inte duscha med en bebis i huset iaf ;)
    Men inomhustemperaturen är iofs bra att ha några grader högre.

S utvecklingssprångar så det står härliga till, dessutom visar hon en hel del tecken på tandsprickning men jag hoppas jag har fel. Det får gärna vänta några månader till. Både C o jag är helt slut, men han får iaf gå till jobbet o vila upp sig.

• Tarda

Jag kan inte låta bli...

Gissa Macpau's bebis

13/5 pojke 3875 g 51 cm

• Tarda

Stalltips från mig. Sushi och en redig portion stark kimchi, några danska wienerbröd med chokolade, måla om ett badrum samt ha en välbehövlig klipptid inbokad. Har btw fortfarande inte klippt mig, ser ut som Kristina Lugn.

Jag är inte så tuff som Ebba. C var ute med S ensam på promenad första gången nu i veckan, satt som på nålar hela tiden o sömn var inte att tänka på.

• Tarda

Oj vilken dramatisk entré lilla I gjorde, skönt att höra att allt gått bra med er. Ta det lugnt nu o lär känna varandra ordentligt, ni är viktigast, resten kan vänta.

Juristen: Jag kände nog inget för ens v 21-22 eller så, verkar nästan vanligare att känna runt v 20 än tidigare även om det känns "sent". RUL om en vecka va? Sista halvan av graviditeten gick betydligt snabbare om det är någon tröst.

Jag träffas gärna o fikar på onsdag. S är inne i en krävande period (som  pågått i 2 av hennes 3 månader i livet om jag ska vara petig) men jag behöver verkligen luft o lite trevligt sällskap. 

• Tarda

Om du är fri redan vid 15.30 träffas jag gärna då Miss Star så kan ju Liffan ansluta när hon är klar. Vilken plats passar dig bäst?

Måste säga att Borås verkar ha förstklassig mödravård, massage, dietist mm. så lyxigt jämfört med det skrala utbudet i gbg. Jag vet vart jag vill flytta om det blir en kotte till Tungan ute 

Svar på tråden Ivf våren 2010 i Göteborg-1a barnet?