Ivf våren 2010 i Göteborg-1a barnet?
Liffan: Skönt att du är på bättringsvägen, det finns så mycket bättre sätt att spendera en helg på än i sjuksängen, även om ni nu planerar att tillbringa den i sängen ändå vad jag förstått Ja som det ser ut nu kommer du ligga ett par veckor före mig nästa omgång så jag börjar (fingers crossed) spraya ungefär när du kommer igång med sprutorna.Tarda: Jag förstår att det känns som det är mycket strul nu, det är ju så himla många detaljer att hålla reda på inför ett bröllop, men du ska se att det kommer lösa sig till det bästa ändå. En sista utväg är väl att jaga sambon runt löparspåret med bilen och avsluta med en maratonbastu Jag håller förövrigt med Liffan, maten låter fantastisk, även om jag aldrig ätit pilgrimsmussla inte äppelsorbet för den delen heller, men det låter jättegott!
LVHM: Så var det för mig med, biverkningarna alltså, de slog till med full kraft sista dagarna...så jag kan förvarna dig om att du kan ha spärrballongsmage och förstoppning kvar att se fram emot i slutet av sprutorna sen. Det är först nu som min mage börjar bli någorlunda ok, men jag är fortfarande långt ifrån normal och då är det ändå en vecka sen jag slutade med sprutorna. Men det är bara att kämpa sig igenom det och "keep your eyes on the prize".
PCO: Tack för ditt stöd
Juristen: Vilket antiklimax, att fastna i startgropen sådär...jag hoppas det löser sig till det bästa under helgen istället.
Macpau: Idag är dagen D då eller imorgon egentligen, men tänker du ringa SU idag eller väntar du tills på måndag? Du är i mina tankar mest hela tiden iaf!
Vitsippa: Hoppas allt är bra såhär i början av höstterminen och att du får en bra helg!
Fika: 21/9 funkar för mig!
Trevlig helg på er alla förövrigt! Själv planerar jag ett stooooort glas rött ikväll och lite fläskfilé på det...