Hej på er! Jag är tillbaka efter en underbar vecka i Turkiet! Sol, bad, vila och god mat, härligt! Och inte minst, väldigt vänliga och trevliga människor. Man kände sig väldigt välkommen och blev lagom ompysslad vart man än kom. Mina fördomar om landet kom verkligen på skam!
Min tidigare så lilla mage har också passat på att växa, plus två kilo och 7 centimeter i omkrets på en vecka (jo, mäter med måttband ibland för skojs skull). Inte konstigt att det stränar och spänner och att man frustar lite?
Liffan och Kissie: Jösses. vad tiden går fort! Snart är det dags för er ju! Är det jobbigt med värmen?
Macpau: Skönt att ni verkar ha funnit er till rätta. Jag ser fram emot att få komma och hälsa på er!
MissStar: Hoppas att du har kunnat slappna av i helgen efter jobbig vecka.
Juristen: Ja, visst är är det mysigt med sparkar och krumbukter!
Tarda: Jag instämmer med de andra, självklart får man gnälla och det är nog ingen av oss som vill ha en falsk rosenskimrande bild av hur är/kommer att bli. Sandalerna är förresten lika sköna som de ser ut, men köpta i Barcelona. Värda er resa, men vill du ha hjälp kan jag åka ner och hämta ett par åt dig, jag får flyga några veckor till.
Kram på er alla! Nu skall jag sätta mig vid tv:n och virka lite, inspirerad av Liffan. En mormorsrutefilt skall det bli! En perfekt sysselsättning på flyget, och virknålen gick utan problem genom säkerhetskontrollen.