Ivf våren 2010 i Göteborg-1a barnet?
![](https://www.familjeliv.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-laughing.gif)
Hej tjejer!
har läst igenom alla inlägg lite snabbt, men har haft så hektiskt på jobbet så jag inte hunnit svara (stackars, stackars mig ).
Ska snart iväg på middag med kompisarna, men joinar er imorgon bitti när min kära sambo sover (jag självvaknar tyvärr alltid jättetidigt).
Kram & ha en jättetrevlig kväll så hörs vi imorgon!
God morgon!
Oj! Jag har ingen aning om mona värden...jag har aldrig fått reda på något sånt. Har ni alla fått besked om era värden? I vilket samband har ni det? jaja, de kanske tog det och allt var ok, så de sa inget....jag har ju fungerande mens & äl. Detta ska jag fr¨åga om nästa gång!
Nu har jag fått upp sambon ur sängen- vi ska snart bege oss till mina föräldrar för frukost. Min lillasyster & mitt lilla bustroll till guddotter ska dit med:).
Vitsippa-har du testat än?? häller tummarna jätehårt...miracles do happen ;)
(oftast inte oss, men ändå )
Försöker79-har den eländiga mensen kommit än?
Då kan vi kanske snart bestämma datum för en fika!
Liffan-vad duktig du är med träningen! Själv har jag köpt ett gymkort för ett helt år för en massa pengar men har inte satt min fot där sen innan jul...jag gör alltid så!! Undrar när jag ska lära mig ?
kram till er alla-hös senare!